|
|
|
|---|---|
|
BMW kunde svara på detta....& jag hade inte chassienummer till hands, någon som vet om det är samma fjädrar? Tack! | |
|
Fjädrarna är olika beroende på vilken utrustning och landsutförande bilen har. Coupén har dessutom en annan viktfördelning än sedanen. I ETK så är det ex. olika fjädrar på coupén och sedanen om man har klimator. Men rent fysiskt så passar de. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
OK, är det korrekt att coupén har lägre fjädrar, eller är det en myt? Tack! |
|
|
I ETK finns det både M-chassie och sänkt M-chassie!? Får inte fjädertabellerna att funka nu så längden kan jag tyvärr inte kolla... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
| Sedanmodellen har mjukare chassisättning än coupén. Troligen skiljer sig fjädrarna åt. Fast det kan vara samma typ av fjädrar och mjukare dämpare på sedanen? Någon som vet? | |
|
om någon kan fixa delnummer på fram & bakfjädrar till M3 Limo 3.0 så vore jag tacksam! Har hittat 31332227836 (fram) & 33539064881 (bak) men ösäker på om det stämmer...kan någon verifiera..? |
|
|
Mosse > Stämmer är till en 3.0 sedan utan "M-nedsänkt sportchassie / Motorsportchassie". /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Hmm....""M-nedsänkt sportchassie / Motorsportchassie". Vad är det? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.