|
|
|
|---|---|
|
En liten konstig fråga kanske, men jag har fått erbjudande om att köpa ett par fälgar genom en polare. Grejjen är den att han inte har digitalkamera och jag måste bestämma mig idag om jag vill ha dessa fälgar. Modellen heter juventus, det är allt jag vet :) Jag funderar därför om det finns någon som känner till denna modell,och kan hämvisa mig till en bild på dessa??? | |
|
Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Finns mig veterligen bara i 16". Finns/fanns hos Gummihuset, Länk. Med vänlig hälsning Magnus Lindberg Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Fanns tydligen inte mer i onlinekatalogen längre. För övrigt är det MIM som tillverkar dessa, fanns någon snarlik som hette Extreme. Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Ok, tackar för svar. De på gummihuset (Extreme) såg ju rätt trevliga ut. Om de liknar juventur så kanske det är intressant :) Vad tror nu, passar dessa på en 525 touring??? Hur ser det egentligen ut med den extreamt breda fälgkanten??? |
|
|
Tycker faktiskt att det blir lite pizzaracer med de fälgarna. Men som sagt, smaken är som ändan... Det viktiga är vad man själv tycker. Lycka till med ett eventuellt köp!! " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
| På en sänkt E34 ser dessa fälgar riktigt bra ut. Lite 80-tal kanske, men det stämmer ju med karossens design, så... :) | |
|
Här har du förresten en bild tagen av undertecknad. :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.