|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet hur mkt det kostar att göra Inspection 2 där? Mvh | |
|
Och hur lång tid tar det? Erbjuder dom lånebil? |
|
|
Har för mig att inspection 2 kosta runt 5000kr för min 325 e36. Vet dock ej hur det e med lånebil och hur långtid det tar. Men kan rekomendera dem varmt, väldigt service inriktade och tar väl hand om sian kunder. |
|
|
Fredrik_ Tack för ditt svar. Det gäller en E46:a. |
|
|
Jag har enbart hört gott om Autosalongen i Grästorp. För att få svar på dina frågor så är det nog enklast att du ringer dem själv och frågar. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Jo det visste jag. men skulle inte tro att det är så stor priskillnad eftersom dem gör i princip samma på en e36 som en e46 vid insp 2 | |
|
Ringde och kollade idag. Kostar 4600:-.. Det lät billigt för mina öron. Lånebil ingick dessvärrre inte eftersom garantin på bilen inte gällde. 200:- kostar det om jag var i behov av en. |
|
|
vad ingår i inspection 1 samt 2 ? är det olika vid alla kontoller av bilen? jag har dock fått oengagerade och stöniga röster när jag ringt till bmw i Grästorp för att ställa ett par frågor. Verkar som att dom blir sura bara för att man frågar och inte kommer och lämnar in bilen hos dom :(. Sånt är ju inte så kul. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.