|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, vill bara börja och säga: JAG VET...att det ska finnas trådar om detta sen tidigare, men har letat i 20min nu och hittar dom inte!... Någon snäll person som vet vart dom tagit vägen, eller t.o.m bättre, kan förklara hur man ska gåtillväga när man ska byta framskärmen... Bil: Bmw 328Ci e36 1995:a (höger framskärm) | |
| hej jag e oxå ute efter samma svar,, har en 316 -94 borde ju vara samma,,tydligen ska man vara tvungen att ta väck framspoilern om jag hört rätt eller?? | |
| Nu var det ett par år sen jag tog bort framskärmen på min, men om jag minns rätt så behövde man bara lossa skruvarna som man ser om man öppnar huven samt skruven som man ser om man öppnar dörren. Man måste så klart även ta bort blinkersen. Har för mig att det satt nån skruv till framtill men jag hade inte borta stötfångaren vad jag minns. Satt även 2 skruv under bilen i nederkant på skärmen kom jag på nu. Är inte speciellt svårt man ser efterhand man börjar skruva var den sitter fast. | |
| ok tack för svaret! | |
| på min var man tvungen att plocka bort fronten, satt 3 skruvar under skärmen framtill... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.