|
|
|
|---|---|
| Någon som har koll på vad BMW tar för aerodynamikspoilerläppen fram till en E39, samt spoiler på bakluckan till E39 Touring? Eller ska jag måsta masa mig iväg till BMW och fråga? :-) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Fram ca 3100 bak ca 2300 hela pkt ca 9385 enligt 2001 års prislista men det är grundat inte lackat. ///MVH Hasso Länk |
| Tack för svaret, Hasso! Nu är det bara att bestämma sig om man ska slå till på fälgar eller om man ska ta och köpa spoiler å vinge istället. :-) | |
|
Jag köpte frontspoilern i somras då kostade den 3400 minus 10% som medlem i BMWCS. Suverän passform. Väldigt enkel att montera. Lossa två skruvar, på med limmet, dit med spoilern och skruva tillbaks skruvarna. Låt stå över natten. Köp bara frontspoilern så kan du köpa nya fälgar också :) "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Ja, det kanske blir så. Är sugen på 18" fälgar och har nu ett par 17" M5 med F1:or som bara har rullat en 400mil, så säljer jag dom så blir det nog inte så många tusenlappar emellan. Hörde förresten nått rykte om att det är Zender som tillverkar den där frontläppen till BMW. Någon som vet om det stämmer? Zenders läpp är onekligen väldigt lik. |
|
|
Jag köpte mitt M-paket på rean som BMW hade i höstas för ca.6000.-. Någon som vet vad som ska ingå i M-paketet? Jag fick nämligen inte med lister, monteringdetaljer samt "diffusorn" som sitter bak längst ned. m.m. MVH /Jonas BMW CS #5871 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.