|
|
|
|---|---|
|
Hej var och hämtade min 1993 750 i helgen men radion vill inte rikrigt man får trycka och trycka efter 10 gånger typ kan den vilja gå igång och när den går är det ju kanonljud för att va en sån gammal bil.Och sen lyser inte displayen som är långsmal på radion den över alla knapparna på rad.Men annars vilken bil visserligen drar den lite mer änn E38 1995 och 745 2002 årsm. som jag haft men känns ju lika stadig om inte stadigare och i stort sett lika tyst innuti drog 1,16 på hemväg utan snålkörning. V-12 or die | |
|
demontera stereon för att sedan kolla så att alla lampor lyser sen kan du ju kolla ON knappen så att inte löddningarna släppt annars e det bara fram med löddkolven E32:Länk |
|
|
Tackar hur får man lös stereon är det bara och dra ut den ? Tack på förhand V-12 or die |
|
|
michael13 Länk BMW CS #5139 |
|
|
Tack nu ska jag fika och ut å skruva radio V-12 or die |
|
RPMkeeper |
Är det en C Professional RDS stereo du har med cd växlare och slutsteg i bagaget? För jag har samma problem och om man lyssnar så klickar det bak vid slusteget när den försöker gå igång. Jag rengjorde alla kontakter men fortfarande samma fel. Skumt! Mvh RPM |
|
Jajamensan en sån är det med kasett oxå V-12 or die |
|
RPMkeeper |
Tusan, då har vi exakt samma fel, bandare är det i min med, det finns väl inte en tysk bil utan :) Jag ska sprätta isär slutsteget till veckan och pillra lite och se om det blir bättre. Mvh RPM |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.