|
|
|
|---|---|
|
Har nyss monterat M5-sportskinn och 4x elhiss i min snikutrustade 518, men tänkte att det skulle vara fränt att montera fjärrlås/larm från samma bil. Nu till min fråga, vilka delar behöver jag ta från M5:an för att få framförallt fjärrlåset att fungera. Larmet är itne så viktigt men det kanske är samma enhet/modul? Det jag på rak arm kommer på är tändningslås samt dörrlås då dessa är annorlunda jämfört med min 518, och sen så måste det ju finnas nån styrenhet men vart sitter den osv? tack på förhand! | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tack, ett steg närmare fullutrustad snikbil :)) Har ju fördelen av att ha M5:an bredvid och vet att det fungerar på den så det är bara att börja riva! | |
|
varför demonterar man en äkta m5 ? krockad? Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Ja, se annan tråd om sveriges "lättaste" M5 e34 :) Sen så demonteras det M5 E34:or till höger och vänster som är fullt kördugliga tack vare eftertraktade delar. |
|
|
jaså på så vis, bara undrade.. låter lite idiotiskt om det inte är något fel på bilen.. ---- Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.