|
|
|
|---|---|
| Jag har köpt en bil med fel mätareintällning och den ska snart in på bes. Undrar vad jag ska göra, nån som vet vart man kan ändra tebax den till den rätta?? | |
|
Vad menar du med fel mätarställning och hur vet du att den är fel? ___ //Ulf |
|
| jag skickade en kompis att köpa en bil åt mig i tyskland från en bekant. Jag såg att den var skruvad när jag fick den, fast han sa att den inte var det. Men vill ändå så hjärna ha kvar bilen, så jag tänkte ändra tebax mätaren till det rätta. | |
| Vilken information har du för att få fram rätt milantal då? | |
| jag sa till han att jag visste att det var fel inställning på den och efter ett tag så sa han som det var...vet du nån som skulle kunna hjälpa mig?? | |
| kan ju inte vara smart att skruva fram en mätare frivilligt? jag tror att dom allra flesta bilar är tillbakaskruvade, tänk hur många bilar med 10 år på nacken som "bara" gått 15 k mil? vore ju mer troligt med 30k men som sagt om "alla" skruvar sina bilar så blir ju normen till sist att alla gått lite trots hög ålder. har själv köpt en bil i toppskick som gått 25k på mätaren men jag känner ingen som har fräschare bil trots runt 10k mil, och denna är inte omlackad eller så och inredningen är som ny | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.