|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att byta upp mig lite... O vill bli av med min 328:a -95 Men tänkte höra här först vad som anses vara ett vettigt pris... | |
|
har gått ca 14000 den är diamantsvartmetallic och har varit min ägo i snart 5 år bilen är importerad m knopp sänkt larm och startspärr 18" masitaly med Goodyear EAGLE F1 ZR 225/40 färddatorn el hissar riegers framspoiler Vinge Motorsport ferrita sportavgassystem |
|
|
Lite mil för att vara 95:a, har du tagit in den?, och är den verkligen Diamantsvart?, för då är den Individuallackad, färgen fanns inte på standardprogrammet 1995. Mvh Stephan |
|
bmw jesus |
tycker du ska sälja till första bästa åh va glad för de du får för den.... inte lätt att sälja bil i dag |
|
har kört den bara på sommaren så 14000 e väl ok tror att den är en diamantsvartmetallic men jag frågade om ett vettigt pris... |
|
|
Hej, Tror du kan få 50-55kkr för den. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
hmm men mer en 50-55 borde han väll få eller ? min bil Länk |
|
| Sätt ut den för 60-65 och testa, med rätt köpare kan du ju få ut en del, men det verkar inte helt lättsålt nu för tiden. | |
|
Min bror fick 66 för sin 328 -95.. Cosmos svart och nya 18" Azev Bimo fälgar med nya däck. Länk Länk |
|
|
Skullle tippa att den ligger mella 50-60kkr. Börja lite högre kanske 64kkr och kryp neråt om det behövs. Brukar vara lite mer lättsålt nu på våren. |
|
|
Min värdering baseras på att bilen är Riegerstylad och att den verkar sakna AC och sportstolar i skinn. Riegerstyling är dyrt och tilltalar en del men avskräcker samtidigt flera köpare. Många BMWspekulanter är luttrade och vet precis vad de är ute efter. En importerad BMW bör ha det mesta i utrustningsväg för att bli någorlunda lättsåld. Jag har fått känslan av att på svensksålda bilar finns en större tolerans vad gäller avsaknaden av viss utrustning (AC faller utanför detta resonemang). mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
| så detta är alltså ett grymmt över pris ?? mwh !! kolla länk Länk | |
| så detta är alltså ett grymmt över pris ?? mwh !! kolla länk Länk | |
|
coupepower: Förstår inte engagemanget i att kommentera andras prissättningar. En bil i fint skick kan utan svårigheter höja priset avsevärt, allt sitter i betraktarens öga. Låt folk sätta de priser de vill, och fås den begärda summan är det bara att gratulera! punkt ____________________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Fre4k, att värdera bilar är syftet med denna del av forumet helt enkelt. Dock kan en del uttrycka sig klumpigt och odiplomatiskt, men det är en helt annan sak. /Simon |
|
| jaja...men jag har fortfarande inte fått svar på min fråga ..!! | |
| Du har ju fått flera indikationer på i princip samma pris, så nog har du fått svar på din fråga... Annonsera 65.000, räkna med 55.000 i näven. | |
| tack för alla svar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.