|
|
|
|---|---|
| Hej! jag har en E34 som jag har importerat, men jag saknar nackskydd bak, finns det någon som vet om det är förberett i sätet, eller måste jag köpa ett baksäte där dom finns. | |
|
Det går att eftermontera men du måste även skaffa en hållare: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Mer tips: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tack för upplysningen, men det verkar väldigt svårt , så jag struntar nog i det. | |
|
Det är inte alls svårt, klarar jag det så kan vem som helst. :) Åk till skroten o leta bara... |
|
|
Hej Det är faktiskt jätteenkelt. Jag monterade i min 525 -92 för en vecka sedan.. Allt är förberett, det enda våld du behöver göra är att skära hål för plastfästena där nackskyddet sticks ner i ryggstödet--du kan inte ens montera höger hållare på vänster sida för dom passar in i inpressningar i plåten..fästes med 3 skruvar i hål som redan finns. Min dotter blev jätteglad, och tycker det blitt mysigare där bak Du klarar det säkert Göran Min bil Länk |
|
| Tack för alla tipsen nu skall jag skrida till verket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.