|
|
|
|---|---|
|
Hej! ngn som har bytt bakhjulslager på bmw 325 å kan berätta hur man ska gå till väga? måste man lämna in den för ?behövs specialverktyg? hållt på en massa men får inte bort det gamla som pajjat.. ngn osm bytt å kan berätta hur man ska gå till väga mvh | |
| Det sitter HÅRT navet. Lämna bort skiten till en verkstad. | |
|
okej... men d lär ju f*n ska gå å göra själv:) dyrt å lämna in ! |
|
|
jag har bytt det rätt nyligen (vänster bak). det sitter som berget men det går hyffsat lätt om man värmer å sen slår med en slaghammare. dock så e det väldigt drygt att böka med det utan lift! Jag skulle lämnat in om jag visste hur mycket jobb det var. Det e inte så dyrt som man ofta tror att lämna in. ring runt å hör efter. Lycka till |
|
|
okej,ja jag får ta lite från z3m kassan då å lämna in skiten:) mvh |
|
|
kosta inte jobbet ca 1500 för byta ett hjul laget? dyrt tycker ja |
|
|
Dyrt o dyrt... Tänk på vilket jävla jobb det e för oss stackars mekaniker och vi ser ju inget av de pengarna... ;-) Lite sådår halvt skämtsamt bara Nämen ca 1200-1500:- för arbetet låter rätt rimligt ändå... |
|
| ja men dom ha ju verktyg det lilla lagret kan ju inte va så mycket moment känns det som. borde dom ju göra på under 1 tim? 1500 bra tim lön | |
|
Som sagt, vi ser inte röken av de pengarna.......... Går ju till allt administrativt skit. Tycker du 92 kr i timmen e bra så...... |
|
| nopp ni som laga få ju inte se röken av dom, tycker bara att det är ett jädrans tim pris verkstäderna ha. tur man kan göra lite själv, annars skulle man vå rånad nu | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.