|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det finns intresse att dra ihop ett gäng under Classic Car Week i Rättvik V.31 i sommar? Drifting - Living Life Sideways | |
|
Möjligt... det är ju första semester veckan *L* //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Jag e på, brukar alltid åka upp dit å kika lite... Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Alla som är intresserade kan ju kolla runt bland bekanta om intresse finns. Några förslag på när man ska köra en träff? Tisdagen är det criusing, och då är det stopp i hela Rättvik. Mitt förslag är att man kanske träffas på Fredagen å sen på kvällen kan man antignen glida runt på samhället bland alla andra bilar eller så kan man gå på Rättviksparken. Kan ju de som vill stanna över helgen och besöka bilutställningen och marknaden som är på travbanan under Lördagen. AKTIVITET man skulle kunna göra på fredagen innan criusing är att köra Gokart på Rättvik Racing Klubb´s bana. Vet inte hur Classic Car har bokat banan iår. Är själv aktiv i klubben, skulle kunna se hur det ligger till om intresse finns. Låter detta trevligt? Drifting - Living Life Sideways |
|
|
Låter klockrent... då kan alla gasglada göra upp på banan oxå *L* //Niclas Pärlan Länk |
|
| Kommer va många schyssta Beemers i Rättvik iår. bl.a. en turbomatad E30 M3 Cab på ca 700 hk... | |
|
Jag kan ordna boende om det är någon som tänker åka lång-väga ifrån. I egen stuga och billigare än vandrarhem. Mats |
|
|
du jag är lätt på mannen! DL |
|
| Givet, då är vi två från rättvik... :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.