AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
331

Vårkänslor!!!

Hej på er alla!

Idag var det riktigt härligt ute! 10 plusgrader här i stockholm... Blev så glad, så jag drog till grannen och så tvättade vi bådas bilar... Fan va skönt det va. Tvätta ute e så härligt såhär efter vintern. Nästa helg eller under denna vecka lär man tvätta den igen. Om vädret håller i sig =)

Ha det!

Mvh Tobias
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Tobbe, du som inte gjorde lumpen missade en viktig lärdom; vårdar man för mycket så vårdar man ner prylarna... varför tvätta bilen som ändå bara står i garaget för jämnan? *retas*
Hmmm ingen kommentar =)
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Var väldigt bra väder här uppe åxå...
Så jag tänkte att va fan, jag byter olja i bimmern...
Sagt å gjort så hade man åkt å köpt olja & filter och bokat in sig i polarns garage...
Efter ett tag var allt klart och bimmern startades upp, lyckan var gjord bimmern gick mycket lugnare & finare nu och en lång tur i det fina vårvädret var en självklarhet...
Vart en tur på 5mil innan bimmern fick sova...
Längtar till Sommarn...

//Cosmos
E28 Registret # 160
o/______\o
(Oo=00=oO)
[]=****=[]
Crusty
Malmö är plejset to be! Här har vi haft nästan 13 grader! japp! här nere i södern e det stekhett!! hehe!
Nä , men det e faktiskt vår här nere men fan vet inte om det börjar snöa när som ! visserligen skiner solen för jämmnan men ändå! Såg flera som körde öppet i helgen jag nöjde mig med att skicka ner rutorna! o för att inte tala om alla hoj åkare som var ute o blåste liv i sina hojar!
MMMM...jag älskar våren!

"The Blue BMW"
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
ja...jag kan ju inte säga annat än att det var skönt när solen tittatde fram.Men nu börjar man känna sig lite stressad att få i hop bilen till 1-maj (uttangningsdagen)

Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel..
Si
765
Simon01
120dM -08
Synd bara att det är så mycket vatten och annat klabbigt överallt så bilen blir skitig lika fort igen.
Får nog köra volvo nån månad till

Livet på landet är klabbigt!
M3
175
M3wannabe
325i Coupé -92
Min första Beeemer =)

Hela helgen var ju helt underbar här i kristianstad =)
men nu verkar det som regnet kommit åter & ihelgen va de för mkt fest för att kunna ta sig en vårtur.
Ahja de kommer fler chanser,nu ska de byggas ljud å grejjas lagom till solen kommer fram ordentligt tjohoo... =)

Me Be M3 Wannabe! =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.