|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Constrictor: Det är m3:or. Vill se vanliga couperna med M-paket! Men dom är underbara! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Den vita E60 med M-sportpaketet: Länk Länk It´s a fast world... |
|
|
Undrar hur ödmjuk man hade sett ut i en vit M6... :) Seriöst så känns det inte som om det finns någon färg som är så rätt just nu som vit! Hade definitivt valt vit vid beställning av t.ex. E90. Men drömmen är nog en vit M3 E36 Sedan med orange blinkers! |
|
|
Alpinvit E90 325i med 18": Länk Riktigt läcker faktiskt! //Chrille |
|
|
Jag tycker nyare, vita bilar ser ut att vara levererade av Tupperware. Står de ute i solen för länge blir de alldeles mjuka...:) Däremot lite äldre, t ex M3 E30, 635CSi, 3.0CSi, passar utmärkt i vitt. Mitt tyckande... "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Crissi: Ja håller helt med! det är mycket kul att se vita bilar idag därför att dom är så få, vita bilar känns så rätt just nu. Jag ska lacka om min e21a och att det blir en vit lack är farligt aktuellt:) men ur praktist synpungt så kanske det inte blir vit. |
|
|
fin vit volvo Länk |
|
|
En vit 997:a är nog det fetaste man kan glida runt i idag i mitt tycke. Tyvärr är beganatmarknaden för de flesta bilmärken dominerade av silvermetallicvarianter, en färg som inte längre känns lika het som den gjorde 1999. |
|
|
Vitt är: flashigt, ovanligt och snyggt, idag. tråkigt, snålt och intetsägande, imorgon Är bilen däremot av ovanlig modell kan den kännas ärtig även efter några år tror jag. (mina tankar) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| Jag har alltid tyckt att vitt är snyggaste färgen på bilar. Har haft en e21a o en m3(e36) båda i Alpinweiss o de var båda ruskigt snygga NÄR de var rena! | |
|
Den vita E60 hos BMW Solna har alla förutsättningar att bli en lika god hyllvärmare som den militärgröna Z4:an, och säljaren som plockade hem den bli lika populär! Nu nedpetad till beg. avdelningen.. Keep Your Distance! |
|
| Den vita E60:n var skitsnygg ! | |
|
mkt snygg e60. Vitt är på g eller rättare sagt mkt på g nu. Se vad alla presenterar sina bilar i vitt. En vit Volvo kommer aldrig bli snygg i mina ögon. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Den är riktigt läcker men jag skulle aldrig köpa den, och däri ligger nog problemet, många tycker att vitt är läckert men få köper den. Keep Your Distance! |
|
|
Är det någon som VET huruvida solidfärgade bilar får ett lager klarlack över sig? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.