|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Känns billigt, som att ägaren inte har råd med metallic. Sen är den överjävligt svår att hålla ren har haft en vit BMW i min ungdom... No More Limits! |
|
| Vit bil tycker jag kan vara snyggt beroende på vad för bil det är och yttre utrustning mm. Tex så kan en helt orginal bil med tråkiga orginalfälgar se bra ut med snygg välpolerad metalliclack, däremot en vit bil blir mycket tråkigare helt orginal. Släng på feta fälgar och lite röktoning av rutor mm så gör sej en vit bil jäkligt bra, förutsatt att det inte är en starlet eller micra eller nåt då :p | |
| Vit färg? absolut!! varför finns inte m3 csl i vit?! Tänk dig den bilen i vit med carbontaken:) ujuj! | |
|
2 vita M3 E46 bredvid varandra... FINT =) Länk |
|
| Vit bil.Nej Tack.. | |
|
Den vita E60 på BMW Solna har dom inte blivit av med än... Och 325 E46 dom hade stod därinne väldigt länge. Vit bil är snyggt när den är ny, men om 5 år känns det nog inte lika trevligt. Får hemska flashbacks när jag hör vit bil på Volvo 740:s... No More Limits! |
|
|
Färgsmakerna varierar väldigt i USA är vitt mycket populärt. Speciellt vit metallic som t.ex Cadillac har I Sverige är vit ganska vanlig men anses inte direkt som en av dom "finare" färgerna Nere i Europa går det i princip inte att sälja en vit bil. Även röda är svårsålda Så hittar du en vit eller röd bil i Tyskland eller annat ställe så brukar det finnas rejält med prutmån på dom. Och som sagt: Smaken är som baken delad. Allt är snyggt i rätt ögon. |
|
|
Vita bilar är otroligt vackra, särskilt BMW's Alpinvit. Vitt passar bra på t ex E38, E32, E34 och många andra modeller, facelift E65 i vitt skulle också vara snyggt! Men oftast så upplevar jag att vita bilar "gulnar" i lacken :S fördelen är klart att vita bilar är tacksamma att polera! OBS! Min 500:e post! mvh don_salvatore87 |
|
|
En vit bil fungerar säkert bra i där man har torrt klimat, typ 25+ C året om? Men vit bil i gråa slask-Sverige? Näää... De flesta vita bilar häromkring tenderar att se skitiga och allmänt grå-dassiga ut, tyvärr. |
|
|
Svarta bilar som är så populärt i Sverige blir fortare "skitiga" än vita enl. min erfarenhet, så det är ingen direkt anledning. Snarare tror jag att många förknippar vita bilar med tjänste/servicebilar med ett företagslogga stripat på sidan. Vita e30 M3 eller e46 m3 är ju otroligt vackra, om man ska hitta exempel bland BMW. Mvh, /Wille |
|
|
Och varför inte en alpinvit e36:a. |
|
| Vit bil är det fulaste som finns!!!! säger bara min åsikt, ta inte illa upp ni som gillar Vitt!!! MVH Micke | |
| håller med! | |
|
Jag börjar mer och mer kolla in vita bilar. Fast det kräver sin man som nån sa. /A |
|
|
En vit färg med mycket pearl i är SÅ JÄKLA läckert!!!!!!! Sitter det därtill ett par stora snygga fälgar och mörka rutor på bilen så är det än bättre!!! Bara den inte har kromlister... ;) // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
| har hafft en alpinvit M5 touring och det var riktigt snyggt och ett stort + att ingen trodde att det var en M5:a | |
|
En alpinvit M6, eller kanske Z4 coupé är i mitt tycke bland det snyggaste man kan välja.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
är det nån som har en bild på en vit e46 coupe med m paket. Skulle vilja se en! har lite planer på en vit 330 med en massa lullul! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| MAXEY: Se Spajjs inlägg ovan. | |
|
Själv har jag en vit e30 o en blanksvart 750.... hur svårt det är att hålla dem rena skiter jag i... när man ser dem på kvällen e de sobra båda två... haha... /jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.