|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
wendtan: Där fick man gåshud!!! :) Herregud så läcker!! "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Vitt är absolut en av de snyggaste färgerna på alla BMW-bilar. Som flera konstaterat så är det dessutom på väg tillbaks som modefärg. En vit BMW syns verkligen bland alla svarta, silvriga och gråa. Bra puts är en förutsättning. Fördelen med silvriga och gråa bilar är just att de inte ser skitiga ut speciellt snabbt :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
Reven |
Nu blir man ju sugen på vitt! har aldrig haft något emot vitt iofs, men när man ser dessa välputsade bmw´s... mums ___ Min röda pärla: Länk |
| Hasso: Det rullar en vit E39 i byn där jag bor,väldigt sällsynt när man funderar hur oftare man ser vita E34:or på vägarna. | |
|
Någon gång i framtiden skall jag plocka hem en vit 540-touring... Länk Mvh /Janne |
|
|
Vitt är riktigt snyggt! Kompis fick precis sin nya vita X5. Bilden är tagen med mobilen, så kvaliten är ingen höjdare:Länk MVH / Jacob |
|
|
Vitt är helklart inne ;) hade jag beställt ny bil a la M3 hade det blivit en vit såklart :) Man ser många nya vita bilar ute på vägarna numera, i fredags såg man nya E55 AMG i vitt utförande. S*iiiiitläckert Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
| Jag har en förkärlek för ovanliga och udda färger och tycker att vita bilar är underbara. Har två vita själv :D | |
|
Vitt är mycket snyggt på de allra flesta BMW. En stilren och "tysk" kulör. Allt har sin plats, jag hade inte valt vitt på en Ferrari... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
Reven |
Är det någon som har en bild på en vit Z3´a? kollade alla z3or på blocket.. fanns inte en enda =) vore kul att se om det ser snyggt ut även på den. /Jocke ___ Min röda pärla: Länk |
|
Reven: Länk MVH / Jacob |
|
|
hade bytt min dåvarande 316E36 mot en tokigt fin vit 525-90 om det inte hade varit för att 525 gick så jäkla dåligt, gick fan sämre än min 316 det blev inget borti det ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Klart man ska ha vit bil ;) Länk (min bil) //Jonatan |
|
|
Här är min bil |
|
| Nån av ambasaderna här i stan har en vit 525, ny, den är skitsnygg! | |
|
Snart är väl även Solblekt-röd inne! ;-) |
|
| Alpinvitt passade fint på E30 och E28. Fast på dagens biar så är det inte allt för kul med kritvitt. Jag föredrar cremevitt som mini:s Pepper White Länk BMW hade en färg på 02:orna vill jag minnas som hette Chamonix Weiss. | |
|
Länk Läcker!!!! //Chrille |
|
|
En vit E34 M5 vore kul att ha! Vitt är snyggt som fasen. //Schnitzer |
|
haimaul |
Vitt kan både vara riktigt snyggt och se otroligt smaklöst ut. Stora bilar blir ofta vräkiga i vitt (tänk vit Hummer med 22" kromfälgar, eller en RR Phantom med samma hjul och du liksom bara vet att den också har lcd-skärmar i nackstöden och att ägaren är en nyrik rappare med fyra plasmaskärmar och två Playstation i alla 30 rum och 10 badrum i det nyinköpta huset). Detsamma gäller även äldre stora bilar. Tänk vit Mercedes SEL/SEC och du liksom bara vet att den även har vit skinninredning och att åtminstone någon ägare haft vit kort kavaj med stora axelvaddar och gillat AMG:s spoilerpaket. Sextio- och sjuttiotalsbilar är nästan alltid snygga i vitt, vare sig de tillhör sport- eller lyxbilskategorin. Kolla in Scheckhefts 3,0 CSi! Eller tänk en M1 i vitt! Vitt är också en given färg på 00/02-serien. En vit MB S-klass eller SL från den här tiden ser bara otroligt sofistikerad ut, aldrig vräkig. Det känns liksom lika självklart som att en Riva-båt är mahognyfärgad. I en av delarna i Everything you wanted to know about sex... spelar Woody Allen italiensk filmregissör. Bil? Vit Lamborghini Miura! Jag tror att även Miles Davis hade en vit Miura, eller om det var en vit Ferrari 250/275. Eller antagligen både och. Jag tror att vissa färger går bättre ihop med de designideal som finns under vissa tider, och tvärtom. Jag tror att de nu rådande normerna gör sig bäst i mörk lack, men det är ett ämne för ett helt nytt inlägg. __ When in this charming car, this charming man... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.