|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har sett att det sitter en inbakad slinga runt låset på dörrens insida, är detta uppvärmningen? Isåfall...finns det kablar att köpa så att man kan få detta att fungera? MVH PH PH | |
|
Sitter det en slinga har du nog redan funktionen. Är inte säker på funktionen i e34:an men på gamla e28-modellen satt ett kontaktbleck i själva dörrhandtaget.Värmen var påslagen så länge man höll upp handtaget. |
|
|
En idiotfråga kanske: Har E39:an oxå elvärme i låsen? Och i så fall hur och var? T |
|
| samma funktion på E34:an.....håll upp handtaget..... | |
-:BeeMWe:- |
Om jag endå hade vetat om detta tidigare :) Så hade jag sluppit gå till passagerarsidan och öppna hehe. |
| På vår behöver man inte hålla uppe handtaget. Innerbelysningen tänds som tecken på att värmen aktiverats om man drar i förardörrens handtag en gång. Detta kan göras tre gånger i följd sedan tänds inte innerbelysningen (och troligen inte värmen heller). | |
|
Hur kan man se om det fungerar på e28? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Vilka E28:or fanns det på??? //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
|
Jag har en 528 -86 med eluppvärmda speglar, spolarmunstycken och förarlås. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Troligtvis satt det på många E28 har haft tre 528 o en 535 och det satt på alla, dock blir det lilla kontaktblecket i koppar som går mot handtaget kasst med tiden är oftast av. Finns nytt hos bmw tror det kostar typ 500-600:- Tar man av dörrsidan ser man med en gång om det finns eller inte... LTK, kung i Alingsås |
|
|
Tackar allra ödmjukast... detta hade jag inte en aning om....lär sig nåt nytt varje dag. Detta forum är helt enkelt fantastiskt!!! PH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.