|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, idag när jag tvättade bilen hände något oväntat. Shadowlinelisten under höger bakruta på touringen trillade av. Till saken hör att just den rutan byttes i höstas p.g.a. vandalisering och nya lister sattes dit. Det verkar som om verkstaden inte gjort ett särskilt bra jobb eftersom listen trillade av. Nu till min fråga; hur sätter man tillbaka listen på bästa sätt? Under bakrutan på bilen (det är alltså höger bakruta på lastutrymmets sida) sitter ett antal plastflärpar. På listen ett antal clips som löper inne i listen. Det verkar inte fungera att bara trycka dit listen, det snäpper inte fast. Nui har jag "löst" det genom att "skjuta" in listen i sidled så att clipsen fäster från sidan. Tyvärr glider clipsen inne i listen när jag skjuter in den och jag tycker inte att den sitter 100% nu heller. Har någon erfarenhet från en sådan här montering eller är det verkstad som gäller? Verkstaden som satte dit rutan var BMW i Lyon så reklamation blir lite jobbigt.... /M Min bil: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.