|
|
|
|---|---|
|
Hej det är så här jag dkulle vilja trimma min 535i till nått roligt hur ska jag gå till väga måste jag köpa turbo eller kan man trimma på nått annat sätt. jag skulle vilja ha lite hjälp mä det. JR | |
|
optimera avgassystemet,chip kanske trimkammar,insatsfilter eller openair.Det är väl basic grejor,förutom kammarna,som är lite överkurs. |
|
|
Jag har 3tum avgassystem i från katen å bak.. å sen så har jag insatsfilter. men jag tycker inte att det gav så mycke.. JR |
|
|
Chip,kammar,porta o plana toppen(dyrt),annars turbo eller kompressor(dyrt) |
|
|
Du kan också ta kattar o grenrör från en M5 e34 3.6,det är en liten uppgradering,passar bolt on till 535. |
|
|
Grenrör från en M5:a passar inte alls bolt on på en 535:a då det är en annan bultdelning. Dessutom har 535:an en kamaxel. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
sorry,har för mej att det passade,vet en som sa att han hade gjort det?,det kanske inte va grenröret,kanske va från kattarna o bak som det funkade? |
|
nosen |
3" från katten och bak? huga... Extraktor Vassare kam Fullflödes system Porta och plana toppen M5 Insug (?) Mappning Annars Turbo eller Kompressor. |
|
M5 är M5 och 535 är 535.... ;) "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
hej tack för alla svar som jag har fått. nu är det bara ju att börja att göra allt ju så får man se om det blir bättre JR |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.