|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ILiveToRide: Svar på dina frågor: 1) Nej 2) Svårt att säga. Måste kolla detta. 3) Nej det tror jag inte. Skall snart ut och börja med bilen igen. Kollar fråga två då. /Livet e en hora å ja e pank ChrOmeE |
|
|
Tja igen! Nu har jag bytt till org. bränslefilter. Gått över alla slangar och bytt de som var spruckna/slitna. Och det är ingen förbättring! Bara så ni vet... /Livet e en hora å ja e pank ChrOmeE |
|
bmw_z |
Vet inte om det har ngn likhet alls men .. bytte bränslemängdmätaren på min MB 300 e 3.2 AMG 1987:A ,betedde sig liknande,gick som en F***A ,blev som ny.. eller du har inte satt dit oljepåfyllningslocket snett? Då gick min audi som en ,inte bra... klantigt!! |
|
Uppdatering... Ryckte Lambdan åxå... Ingen skillnad! Eftersom det verkar som om motorn börjar gå på 3 när man varvar ryckte jag tändkabel efter tändkabel, men det kvittade vilken som var ur... Nu ska jag iväg och parta lite. Får fortsätta med den i morgon igen. /Livet e en hora å ja e pank ChrOmeE |
|
|
Svaret på mina frågor skulle varit: ja ja nej Förhoppnings vis hade du inte många rätt för i så fall ökar risken att det är kammen som är dålig. Hoppas du kommer på vad som är fel. |
|
|
har samme feil på min 518i, jeg har ikke funnet ut noe har du????? |
|
Deliq |
Bränslefiltret på min 318iT -90 sitter direkt framför tanken, på torpeden sitter nått annat sorts filter. Jag tror det har med vevhusventilationen att göra. Ryckigheten kan även ha att göra med delvis igensatta insprutningsmunstycken. Prova att hälla i en flaska STP-cleaner. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.