AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.539

Studiebesök Umeå Bilstyling & Racing

Sida 1 av 2
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
BMW CS Nord arrangerar ett studiebesök hos Umeå Bilstyling & Racing lördagen den 14 Maj. Därför flyttar vi månadens fikaträff från den första lördagen i Maj till den andra. Detta blir alltså en kombination av fikaträff och studiebesök. Vi träffas kl. 14:00 utanför Ersboda Bilservice som vi brukar göra och sen åker vi tillsammans till Umeå Bilstylings lokaler så att alla hittar.

Alla intresserade är välkomna! Eftersom det kommer att bjudas på fika så meddela gärna om du vill komma för att Markusson ska veta hur många bullar han ska baka. ;-) Antingen gör du ett inlägg i denna tråd eller så mejlar eller ringer du.

VÄLKOMNA!

mikkoluiro@hotmail.com
073-947 44 87

M.v.h. Mikko Luiro
BMW CS 05396
Jag kommer då den 14 maj, helt klart:)! Det borde ju finnas några saker man kanske kan införskaffa till den "nya" E30:n där:)
weeeiiii :-) jag lär komma garanterad, bänkad på första parkett ;)

___
Mvh
Patrik N.
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
hmm jasså bjuds det på fika?.. då kanske det vore läge att kika in på en kopp kaffe...återkommer.............!

BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag

ska se om jag kan fixa lite kakor

___
Mvh
Patrik N.
Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Räkna med mig oxå

MVH Lars

glömde att säga att lillebrorsan följer med också på träffen...

Haha, jag vill se Freddan baka bullar. :)

Min M3
Länk
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Om han gör det - kommer du då, Roger?

M.v.h. Mikko Luiro
BMW CS 05396
Carlén: det är väl bara att svänga förbi freddan då han är 'in action', eller så e de morsan hans som bakar dom ;)
Carlén: det är väl bara att svänga förbi freddan då han är 'in action', eller så e de morsan hans som bakar dom ;)
Vore onekligen trevligt, småanmäler mitt intresse för jag har ingen aning alls om jag kommer att jobba då eller inte :/

MVH Johan - www.compello.se
Mikko: Om jag inte jobbar då så kan jag tänka mig att svänga förbi, att hälsa på Johan är alltid lika trevligt.

Min M3
Länk
ursäkta trippelposten men datorn fula sig

___
Mvh
Patrik N.
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Det där med bakningen har Mikko fått om bakfoten, jag sa att jag skulle fixa fika inte baka. Jag kommer i alla fall med bullar.
//Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
www.fotki.com/trackerswe
Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Bullar som bullar bara det är MYCKE /MÅNGA BULLAR ..

Hur går det men bilen ??

mvh lars

Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Den kommer nog ut på gatorna efter helgen. Det finns lite garage bilder på min sida.
//fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
www.fotki.com/trackerswe
Hur många blir vi på träffen? Nån som har koll på det?

Mikko: Hörde att du pratat med Stefan (han som hade "fågelbadet") han va visst väldigt sugen på att komma då, då han för en gångs skull va ledig...

Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Runt 10-talet blir det...men det är ,mer än två veckor kvar.

BMWCS Nord #4699 Umeå
www.fotki.com/trackerswe
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Det kunde vara fint om dom som vet att dom kommer lämnar ett meddeland innan Fredag så jag vet hur mycke fika som skall fixas.
Mvh Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.