|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Försöker komma in på blocket för att köpa/sälja bil men sidan funkar inte... Gör den inte et för er heller? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk | |
| Står på aftonbladet.se att blocket.se är nere för tillfället. | |
|
Uppdaterar idag! ;) "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Blocket.se är tillfälligt nedstängt för underhåll och uppgraderingar. Vi är tillbaka så fort vi kan och hoppas att du har överseende med avbrottet. Vi hoppas att du får en trevlig dag! /Blocket.se "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Pga det här antagligen; Länk De ser nog över kryphålet skulle jag tro. Surt är det dock, jag skulle ringa på en annons igår - men bara vänta en haltimma eller nåt - Då är det klart som f-n att hela siten ska ligga nere i 24 timmar +. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Hackad sida..... aha.... "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
| EJ troligt!!! | |
|
vadå ej troligt?? läs på raderna.se så står det att dom hade stor tillströmmning av besökare direktlänkade från blocket.se innan blocket "försvann" __ all ur base r belong 2 us |
|
|
Länk Dom har även skrivit lite på IDG om det inträffade. |
|
|
Sidan ÄR hackad och ser du det ej så uppsök första bästa optiker. "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
kovo alltså... "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Men iof så e det i princip lättare att hacka www.antipiratbyran.com än blocket.se.... Det som skijler är http: & https:.... "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Den är/var inte hackad, stog ju att den låg nere för uppdatering... Uppe nu igen dock, men ja tycker det tar en hel**tes tid att få upp bilder nu, o en del bilder kommer inte alls. Nån mer som har detta bekymmer? Länk min pärla |
|
| Jag kommer inte in alls på Blocket ännu? Är det nån annan som kommer in? | |
|
Blocket funkar nu... Sjöberg |
|
|
Men inte nu............... Mats BMW CS #5847 |
|
|
Blocket hackat - Raderna förnekar brott 2005-04-07 16:43 Blocket har hackats under gårdagen. En del av trafiken har i stället styrts över till konkurrenten Raderna.se. Raderna.se förnekar all inblandning i hackningarna. Av Martin Wallström Hacket har både skett genom ändringar av texten på Blockets hemsida, samt med uppmaningar att besöka Raderna.se. Enligt Blocket skedde det hela under några minuter och har inte påverkat verksamheten. Raderna.se har sett trafiken öka, men förnekar all inblandning. "Vi har inga kopplingar till detta utförda brott och har inte en aning vem som står bakom det och tar bestämt avstånd från detta", säger Tony Helinsky, företrädare för Raderna.se i ett officiellt uttalande. "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Länk Här kan ni även se vad det stod... |
|
|
Rätt så solklart att det är raderna.se som ligger bakom hackningen, Fatta vad mycket "reklam" de får för detta. Jag visste inte att raderna.se fanns innan hackningen. blocket funkar nu men kan inte ta emot annonser än. |
|
|
Men blocket kommer att gå åt h*lvet* ju, raderna.se kommer ta över allt.... Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
hehe, usch så naiv man kan va ibland :) stog att den va nere för uppdatering när ja försökte komma in... Verkar ju rätt solklart att raderna.se har hackat.... frågan är bara, är det FÖR solklart? Kan ju lika gärna va nån som vill ge dom "credit" för hacken. Hur som helst ett rätt effektivt sätt att göra reklam på :) jag hade ingen aning om raderna.se innan detta hände... Länk min pärla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.