|
|
|
|---|---|
|
Tjena!! Tänkte höra hur mycket ni tror man kan få för en bmw 320i -86 som är turbokonventerad, snikkonventering... Turbon är från en Volvo 940 i fint skick, ic från en golf 4 gti turbo, lmm å spridare från bmw 535, kommer ladda ca 0,5 bar, ej kompsänkt, 32000 mil, nybesiktad, ny servad, vinge från stora m-paketet å lite ytrost men inte så mycket och rostfri under... Bytte kamrem innan jul precis... Vad tror ni man kan begära för den??? Har börjat fundera på å sälja den men funderar på om man ska göra den original igen eller om man ska bygga klart... Eller kanske sälja som den är... MVH Mikael Rang www.norssmotorsport.se | |
|
För den som verkligen vill ha turbo men inte har kunskapen att konvertera själv tror ja du kan få en bra slant... Problemet är väll när det bli dax att besikta... skit svårt sånt här ju... 15K? ------ /Chrille Min Bebis: Länk |
|
|
Okej... Motorn går väldigt bra för milen och åldern, är väldigt pigg..=) Men det är ju vad jag tycker... Har inte testat med turbon än eftersom jag håller på...=) Bilen går till april nästa för den är helt nybesiktad så det är ju ingenting man behöver oroa sej för nu...=) Den ser ju kanske inte så fräsch ut men motorn är i fint skick som jag sa...=) ha de///rang www.norssmotorsport.se |
|
| inte över 15 k skulle jag tro | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.