AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
593

1:a riktiga testet efter toppbyte på V12´an!

Paap Reeder
Hej!

Tidigt i morse genomförde SunkEgon och jag testmomentet "dopp i grytan" på den tomma motorvägen .... d v s mätarna till varvstopp. Egentligen 1:a gången efter att jag satte dit mina "nya" toppar.
Gick hur fint som helst och framförallt tyst.

Tycker att 200 är en lagom marschfart för en E32/M70 ... är dock osäker på om det är tillåtet? ... finns ju inga skyltar uppsatta numera så man blir litet osäker på vad som gäller.....

Har inte kunnat göra nått riktigt test förrns TRX´n kom på på alla 4:a.

Petar man i "S" och drar från 150 .... är det lätt att glömma alla vedermödor man haft med att kolla upp 10:ans ringar... o s v.

MVH /// Paap R
Va? skulle inte 200km/h vara tillåtet, jag har alltid trott att det är rekommenderad hastighet precis som i Tyskland, var det fel av mig?

Kul att du får fart på 750:in, själv har jag parkerat bruks 540:in, tills jag får inbrottsförsöksskadorna lagade, tills dess Scirocco som bruks och från nästa torsdag kommer fin 540:in ut;)

Mvh Stephan

Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Gôtt mos, som vi säger på framsidan ;-)

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
alain
Hej paap!

det får man gratulera. du förkänna detta. med allt problem du har haft med din bil. att änkligen du har fått pli på den. Hoppas att vi kan ser dig nån gång på BMW träff i Göteborg, eller om du passera förbi. det skulle vara kul att träffa dig också.
MVH ((Alain)).

---
varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.