|
|
|
|---|---|
|
Har idag en 735IA-97 (fick i inbyte) toppskick! Vill istället ha en E39 motor inte så viktigt. Nu till frågan. Är det lönt att försöka byta mig till en E39 eller skall jag försöka sälja min 735 och sedan börja leta efter en E39? Alltså, kan 5 serie ägarna tänka sig att byta till en 7 serie? | |
|
LME; Varför vill du bli av med E38:an, för stor motor? Om du kan tänka dig en 535iA E39 förstår jag inte varför du vill byta, E39 borde bara vara intressant om du kräver Touring eller vill ha snålare motor. Visst tror jag att det finns E39 ägare som vill ha en 7:a. Mvh Stephan |
|
| K1mzo: Smaken är som baken!! Jag skulle aldrig byta till E39 pga utseendet på dom ; ) | |
|
Jag vill ha 520, 523 eller 528. Tjejen tycker 735 kaross är för stor. |
|
|
Eftersom det egentligen inte finns någon prisskillnad mellan modellerna har jag svårt att se att 5-serieägarna är intresserade av ett byte. Det är i så fall mer i form av en åsiktsförändring snarare än en pengafråga. |
|
|
Man får dock mycket mer bil i en 7 serie. Dessutom tror jag inte det skilljer i förbrukning. 735 är förhållandevis riktigt bensinsnål. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.