|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Nån som vet något om denna kärra?? Mvh "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... | |
kilroy |
Om det är priset som lockar så finns det en ännu billigare E39 M5 på blocket...i Båstad tror jag...Mvh kilroy"Att diskutera med fruntimmer är som att läsa tidningen när det blåser" Herbert Tingsten |
kilroy |
Länk Mvh kilroy"Att diskutera med fruntimmer är som att läsa tidningen när det blåser" Herbert Tingsten |
|
Det där på Blocket fick iaf mina varningsklockor att ringa. Flåklypa |
|
|
Den där ska det stå. Flåklypa |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Flåklypa: Tala om för mig varför det ringer varningsklockor??? mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Allting låter ju väldigt bra, en ägare i Tyskland, köpt på BMW återförsäljare och importerad för eget bruk (juli -04), papper på allt, face lift, mm. Men är inte priset för lågt om allt detta stämmer? Eller är det så att något måste vara fel pga priset? Flåklypa: vad är det som triggar dina varningsklocker i det här fallet? ___ //Ulf |
|
|
1.Ej originalfront....kan iofs vara bytt till angeleyes, men bör kollas. 2. Klassiska fiffelmiltalet strax under 10000mil. 3. "Kollade mil på BMW". Det där är jag ruggigt skeptisk till...har t.o.m skrivit en tråd om det som finns att söka på. Det som är bra är att han själv har tagit in den. Flåklypa |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Denna bilfanns till försäljning i november och priset var då 230000 kr. Denna annons har han sänkt priset och det är precis var M5 -99 bör ligga i pris. Ett pris som man troligtvis kan få sålt den för. Jag känner honom inte personligen men jag vet vem han är, jag bor inte så lång ifrån och bilen ser jag ibland köra förbi på vägen utanför där vi bor. Jag vet att bilen bara har fungerat som sommarbil så det förklarar det låga miltalet. Bilen är säkert milkollad hos Paulssons Bil i Ängelholm, så det är ingenting konstigt med det heller. mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
| Istället för att låta dina klockor ringa... Se det som ett kap! | |
|
BMW-Båstad: Den var riktigt nice! :) Mvh "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Om man inte känner till bilen och inga klockar ringer när man ser annonsen så förstår jag varför folk fortfarande blir lurade. Flåklypa |
|
kilroy |
BMW-Båstad verkar mycket välunderrättad, det kanske är han som äger den...??"Denna annons har han sänkt priset och det är precis var M5 -99 bör ligga i pris."Varför bör M5-99 ligga just där? Mvh kilroy"Det bästa sättet att hantera en frestelse är att falla för den" Oscar Wilde |
BM 683 BMW 502 -57
Kilroy: Nej regnummret syns ju på bilden som ligger på blocket, så det är bara att ringa/smsa VV så ser du vem som äger den, det är inte jag! Priset styrs av efterfrågan antalet säljare, antalet köpare o.s.v. Just nu finns det 55 bilar (årsmodell -98 - 01) på Mobile till salu mellan 17000 euro och 21000 Euro, de flesta av dessa bilar har varit till salu mer än 3 månader, så jag tror inte det är en lättsåld bil, inte ens i Tyskland. Priset för en M5 -99-01 i Sverige har trillat under den magiska gränsen 200' oc då trillar dom snabbt. Många handlare har haft bilar stående i flera månader och det tickar pengar, marginalerna försvinner och man börjar så smått sälja ut, och där är vi nu. Jag kommer att byta bort min 735:a mot en M5:a men jag väntar tills priserna har sjunkit lite till... mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
| Om M5:orna kostar under 200' så skulle din bil vara värd runt 5000 :- håller du inte med? | |
| sorry 50000 skulle det stå | |
BM 683 BMW 502 -57
Vilken av dom? För det var väl riktat till mig? mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Var det inte 735 du skulle byta ut? på BMW så kostar M5:orna över 300000:- men det går säker att pruta ner dom till under 200000:- om man är en snackare. |
|
|
yonaz, i det aktuella fallet krävdes iallafall ingen som helst prutning eftersom de båda låg under 200KSEK i begärt pris, så din synpunkt på värderingen behöver en annan underbyggnad för att få ökad trovärdighet. Välkommen till forumet! Hoppas på många träffsäkra värderingar!!! /Simon |
|
| Jarls Bilservice har en svensksåld M5 -99 för 184500 kr oprutat, värt en titt kanske? | |
|
Lite skillnad på milen då den på Jarls rullat dubbelt så långt (under förutsättning att milen på den andra är ok) dock så ger köp av en seriös handlare en viss trygghet. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.