|
|
|
|---|---|
| Jag har spanat in en 318 från -98 som gått 5200 mil. Den säljs av en bilfirma som inte verkar skumm och den ser iaf ut att vara i synbart bra skick.Jag undrar därför om deras pris på 79000:- är ett rimligt pris. Undrar även som ny i gamet när det gäller BMW vad man skall vara extra noga med att fråga om, spindelleder, serviceböcker osv.. Den besiktigades 2005-03-23 och servades senast 2004-08-17. Tacksam för era synpunkter. | |
| Kolla åxå pljeläckage från transmissionskåpan..mycket vanligt på dessa motorer... | |
|
Et hett tips är att söka här på sidan Länk och sedan sålla svaren så att du inte bara ser felen. |
|
|
Antar att det är en e46. Har den klima och bilen i övrigt är välvårdad och felfri är det ett bra pris om milen kan verifieras eftersom det är väldigt få mil för en -98:a. Har den även skinn, multiratt och CD är det ett mkt bra pris. |
|
|
Info: abs, acc, svart skinn, 2xairbag, Lm-fälgar, larm, elhissar, armstöd, värmestolar, dimljus, yttertemperaturmätare, cd, exclusive edition, Besiktad 2005-03-23, Servad 2004-08-17 Lite mer info om bilen.. |
|
|
Är det bilen i Danderyd? I så fall är det en e36 och därmed inte nåt fyndpris direkt. Jag skulle rekommendera att satsa på en e46:a (en generation nyare). Kan du tänka dig 12-15.000 mil och lite mindre utrustning bör du kunna hitta en runt 80.000:- på privatmarknaden. |
|
| Japp, den i Danderyd. Som jag ser det så räcker det med att det inte är ett rövar pris. Tyvärr så är det lite brådis att hitta en ny bil då att min nuvarande Audi 100 inte kommer att klara besiktingen som ska ske nu i dagarna och iom jag inte är ett dugg mek kunnig så orkar inte lägga ner en spänn till på den bilen. Men om ngn har ett tips på en fin bil hos en handlare så e det bara att hojta till... lite nya länkar att surfa runt på är alltid kul på arbetstid.. | |
|
Vill du inte åka Audi igen? Har en kanonfin och problemfri Audi 100 2.3E avant som ev ska säljas. |
|
| Nja, det är dax att få lite krockskydd i bilen så airbag f&p är ett minimun krav.. | |
|
Jag förstår, krockskydd är viktigt. Bla av den anledningen bör du satsa på en e46 framför e36. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.