|
|
|
|---|---|
|
En liten "konstig" (?) fråga angående skinnet i "min" älskade Beemer.. Själv är jag "bara" 18 år, tar FÖRHOPPNINGSVIS kortet till sommaren.. Menmen, nu kommer frågan.. : Min "kära" far tillhör kategorin som inte lugnt kan ta ett steg in i bilen, sätta sig försiktigt och sedan dra in det andra benet.. Han tillhör snarare dem som måste haaaasa sig längstmed ryggstödet, och gärna nästan HOPPA in i sätet.. Min fråga - Vad tycker skinnet, och inte minst SÖMMARNA i skinnet om denna behandlingen..? Finns det nån risk att de ger upp och lossnar..? *VÄLDIGT orolig* HATAR människor som inte kan vara rädda om sina grejer.. Om det är av vikt: Bilen är en -95a, har rullat ungefär 10-11.000 mil.. Olio | |
| Min farsa har samma teknik för att sätta sig i bilen.Det är så man ryser när man ser det!Dessbättre är det inte så ofta han använder min bil.Kan aldrig vara bra för skinnet! | |
|
Usch!!!! hatar männsikor som har bilen enbart för att ta sig från punkt A till punkt B.... Min föräldrar är så dom skiter i hur bilen ser ut bara den går framåt... //Cosmos E28 Registret # 160 o/______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
-:BeeMWe:- |
Jag tror nog att skinnet skall hålla |
| Med tiden så blir det ju "hasmärken". Har sett ett flertal bilar med detta symptom. | |
stimpenbmw |
Haha... min pappa får ej komma i närheten av min bil. Han e precis som cosmos föräldrar. Att bilen bara skall gå från punt A till B. Försöker intensivt få honom att hotta ut han jevla opel kadett skit från början av 80-talet och köpa en bmw från början av 90-talet. |
-:BeeMWe:- |
Hade jag en Opel Kadett skulle jag också bara ta mig från A till B :) |
|
Olio: kolla www.skinnfladd.nu Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Hmm, måste vara fel på mitt internet, kommer inte in där...dock fler tips på galonrockarfett.com ;-) | |
|
Jisses Cosmos, hatar du dina föräldrar för det där?! /Henrik |
|
|
Näej.. JAg HATAR dem juue inte..! Men det känns så jäkla onödigt.. =/ Olio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.