|
|
|
|---|---|
|
Kolla länken: Länk tvätta, tvätta, tvätta.... | |
|
Ja den va fin! Fast Schnitzer fälgarna tycker jag inte är specielt snygga. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Det vore kul att se den röda som står bakom på en bild...:-) tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Fin bil! Det är ju fälgarna som gör hela bilen =) Har exakt sådana på min 525 nu. /Per |
|
|
Schnitzer är inte mina favoriter heller. Har själv schnitzer på min, inte riktigt samma modell och det är kopior. De satt på bilen när jag köpte den. Är på jakt efter BBS split i 17". tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Ja de är nästan så man bli sugen på en E28:a =) Men fälgarna passa inte riktigt, har också fastnat för BBS Split fälgar, ser riktigt bra ut på E28:an MvH Björn |
|
| "218hk + 15% for Exhaust System", alltså 250 hk med hjälp av ett sportsystem. Vilken planet är den killen ifrån? | |
| Länk | |
|
Typ. Skulle tippa på max 2hk med sportsystem. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
fälgarna passar klockrent tycker jag! har köpt schnitzer 8,5x18 tum. övrigt snygg bil! m.v.h jompa |
|
|
Den är verkligen fräsch! En av få bilar som jag gillar i vitt. Länk Mvh Tjäder |
|
| tycker också de ser väldigt bra ut med schnitzer fälgar på m535, sånna kanske man skulle inhandla sig =] | |
| Synd att ratten sitter på fel sida bara :-) | |
|
Vit lackat chassi vad lattjo att hålla rent. -Never feel sorry for yourself.- |
|
| min e minst lika schysst | |
|
en rikig läckerbit, tänk om ens egen E28 såg ut så. ;) idrott luktar svett, riktig sport luktar bensin! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.