|
|
|
|---|---|
|
Var kan man köpa nya tygmattor som passar E30 touring? Riktiga mattor med "fästhål" för min bil. Ingen "stylingvariant" med aluminium och röda ränder eller annan skit. Vill ha så nära original som möjligt. BMWs egna mattor är lite väl dyra (om det ens går att köpa). /M | |
| Vill man ha tygmattor...? Det satt i min 325a och de ersatte jag mot gummi... Kanske har de kvar om Du vill köpa dem...? | |
|
Klart man vill ha tyg! :) Gummi kör jag på vintern men annars slipper jag gärna den varianten. Känns som att byta till sommardäck när gummimattorna åker ut... Men kolla gärna om de är kvar. Vilken färg har de? Jag är intresserad om de är i fint skick, mina egna är helt ok men lite sliten förarmatta. /M |
|
| Nu har jag kollat dem. De är mörkgrå. De är inte speciellt slitna egentligen men gummit på baksidan har torrspruckit och trillat bort små bitar av... | |
|
Finns det bild? Är det från en touring? Har för mig att touring har annorlunda mattor bak... inte säker dock. /M |
|
| Har skickat bild till dig... | |
|
www.schmeidmann.com dom har ett bra sortiment när det kommer till tygmattor. |
|
|
Jag köpte Luisi mattor till min, tror de kostade runt 500:- Min bil: Länk /Daniel |
|
|
Det är kanske inte så allvarligt dyrt med original? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.