|
|
|
|---|---|
|
Ska iväg till helgen och kolla på denna 325:an, Länk Priset är ju högt minst sagt, särskilt då det har dykt upp en del negativa uppgifter om bilen som annonsen inte anger. - Ingen stereo, orginal kontakterna finns dock kvar. - Lilla färddatorn. - Ingen stolsvärme. - "ALDRIG vinterkörd" gäller endast nuvarande ägaren. Vad tycker ni är ett rimligt pris för denna bil om den nu är i "extremt fint skick". Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk | |
|
Ser nu att jag glömde skriva att det är min kompis och inte jag som ska ha den iaf. någon undrar. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Priset tycker jag är ruskigt högt. Det är ju ungefär vad din bil är värd. Om han inte kan gå med på att sänka priset så hade jag i alla fall letat vidare. | |
|
3D Pinball: Har antecknat din åsikt, men anser du på fullt allvar att min bil skulle vara värd 86 000kr!!!??? Vad äger du själv för bil??? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Dyr och överstylad, tycker att en e36 är snyggast med M-pkt. Jimmyboy:Läcker bil du har ,så ska en coupe se ut. Mvh Jan. |
|
|
Mycket snygg färg på bilen,Madeira Svart metallic! Jag personligen är tveksam till miltalet låter lite väl lågt,men om den kom till sverige 2-3 år gammal kan det stämma! Priset e lite väl saftigt!Om nu bilen verkligen är i det exceptionella skick som ägaren skriver o jag var intresserad av bilen skulle mitt absoluta maxpris vara 70". Gissar på ett slutpris mellan 60-72" ungefär för denna bil. |
|
|
Dawwe: Ja då är vi på ungefär samma linje. Tror dock att den blir svår att få ner till 70' mtp. ägarens nuvarande prissättning. Att milen stämmer får vi utgå ifrån just nu för att kuna sätta en prislapp på den, men kommer ju naturligtvis att kontrolleras innan köp. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
*jimmyboy* Jag ser att du bor i Hbg. Du har inga kontakter när det gäller mek/uppställningsplats? Jag letar med ljus och lykta. Snygg bil du har förresten!! tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
C.Svensson: Nja i Hbg är det faktiskt dåligt med kontakter när det gäller den biten. Sköter all min "egenmeck", vinterförvaring mm uppe i Småland (ca 9 mil ifrån Hbg) där några polare har ett stort garage. Vad är det du vill göra med din bil?? Javisst tvätta blir det mycket av nu... Min ögonsten: Länk |
|
|
Att dömma av den information som finns så tycker jag helt subjektivt att 86000:- är rena skämtet. Det är vad man betalar för en lågmilad, svensksåld E36 328i av sen årsmodell i perfekt skick, och inte en importerad 325a. Bilen är 10 år gammal och marknaden är full av dessa bilar. Om man gillar styling så kanske man vill betala mer för stylingen, vad vet jag. Men annars så tycker jag runt 60tkr är mer rimligt. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
*jimmyboy* Jag ska byta en skärm och en eller två dörrar på min M535:a. Innan dess så måste jag slipa och fixa färdigt delarna innan lack. Sedan finns det ju mycket annat smått och gott som måste göras...:-) B.la behöver jag maskinpolera bilen för att försöka få bort repor. Sedan behöver jag ett ställe att förvara bilen på vintern och eventuellt min 518 på sommaren. tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.