|
|
|
|---|---|
|
Haj ! Nu är det så att jag har sålt min gamla ögonsten min kära 325:a, är på jakt efter något nyare! Har fastnat för två st bilmodeller Nissan 200SX S14 och BMW 328 Limo E36 Då dom båda ligger i samma prisklass så tänkte jag höra vad ni tyckte om dom, det tråkiga är att BMW'n är 2000:- dyrare i försäkringen! Vad är för och nackdelar med båda bilarna, jag pendlar 7mil/dagen så den måste vara utrustad med AC och elhissar, men det verkar standard i båda! Så ge mig vishet ! :) | |
|
200 sx är snabbare, sportigare och betydligt trängre i kupén, vägljud och komfort är mycket bättre i BMW:n. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Skulle rekommendera BMW:n. Funderar också på att byta upp mig, kikar lite på 328:an i fyra dörrars version. Med tanke på att du pendlar och så skulle jag nog köpa BMW:n, man åker bättre i den samt så är det en bra bil i de andra avseenden också; -Stark, rätt snabb och samtidigt bekväm. Dessutom är det ju en tysk bil och personligen skulle jag inte ens tänka på en japansk bil (men det är ju jag). Det är mycket som skiljer dem åt. |
|
|
Varför välja, köp båda sen sälj den du inte vill ha. |
|
| Håller med "ankarsömn" jag har en 200sx samt en 540, kul att växla mellan turbo och råkraft ;-)) | |
|
En S14 med lite BPU hänger på en M3 E36. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.