|
|
|
|---|---|
|
Jag åkte till Elmia mässan i år och där köpte jag bl,a. ett par lexus- och projektorlysen... Lexuslysena passade perfekt där bak och snyggt blev det minsann! :D Men när jag skulle montera dit blinkersarna så passade det inte. Kollade på förpackningen för att se om snubben på realcar hade gett mig fel men nej. Det stod att det var till en BMW M3 2001 coupé (E46). Jag skrev mejl till realcar och frågade om de kunde fixa fram någon bild på hur de ser ut (ifall att det bara var något fel vid packningen av lysena). Som svar fick jag bland annat att det kunde vara en senare utgåva av min M3:a och därför att det inte passade! Kollade sedan vidare på nätet efter bilder på projektorlysen där man kunde se hur baksidan såg ut på dem. Hittade en bild på blinkers vars infästning såg ut som min bils - MEN dessa var till en 4-dörrars!!! Vad kan vara fel? Finns det projektorlysen till min M3:a??? var?? Jag kan berätta såhär, att infästningen på glasen som jag fick ser ut som bara en gaffel liksom - en pinne som grenar sig ut på två. Och enligt mina originalblinkers så är det flera platta plastbitar i olika vinklar... Tacksam för svar! | |
|
Jag råkade ut för det samma när jag monterade på bi-xenon från en M3-03 på min 323Ci-00. Original på min 323:a är det som du säger som en gaffel som går in och låser fast blinkern. Jag fick köpa nya originalblinkers till M3 på BMW, men det är ju inga projektorblinkers förstås. Jag tror det är svårt att hitta blinkers som passar M3:an på eftermarknaden, eftersom den är relativt ovanlig. Personligen tyckert jag att vita originalblinkers är snyggare än projektorblinkers, helst på en M3:a BMW CS #5206 |
|
| Man är inte ensam i alla fall :/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.