AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
799

Bortskämd av Autopower.

Ville bara säga att man lätt blir bortskämd på detta forum.

Har lagt in en fråga om strulande fliplysen på Porsche.nu och inte fått något svar, ännu.
På Autopower behöver man max vänta några timmar innan någon svarat.

En eloge till alla kunniga som förgyller detta forum, ingen nämnd ingen glömd. =)

Fredrik M
Kan bara instämma. Kunskapsbanken vad det gäller "BMW-dårar" i sverige är ENORM samt att alla eller iaf många gärna delar med sig av sina erfarenheter!

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
215
beijnoff
328i -00
Jag kan bara hålla med.

Jag skrev en likadan tråd för knappt ett år sedan när vi utökade bilägandet med en Jaguar XKR. Visst finns det några forum men kunskapsnivån är inte alls lika stor. På svenska är det dessutom nästan obefintligt och det är ju trevligt med kunskapen om den lokala marknaden.

Det blev åter igen aktuellt i veckan när vi nu utökade vår samling med vår första cab nämligen en Honda S2000. Återigen blir det att titta på internationella forum för att få hyffsade bra kunskaper. Nackdelen är dock sådana saker som skillnader för olika marknader och sådana skitsaker som att vissa nationer har en förkärlek för längdmått och rymdmått som är något knäppiga.

Så istället för att återigen skriva en egen tråd instämmer jag bara i denna hyllningstråd och påminner alla användare här om vilket otroligt bra forum Autopower är på många sätt.

mvh
Johan
to
268
tooon
325ix -07
Aktiviteten på Porscheklubbens forum är inte i närheten så intensiv som här, men stämningen bland Porscheägare är dock minst lika trevlig.
Även om svaren man får inte kommer lika ofta, är kvaliten ofta hög och kunskapen är nog relativt stor hos de som är medlemmar.
Nu tycker jag att det blir bättre och bättre, talar främst för Boxsterforumet där jag själv spenderar lite tid då och då och aktiveteten där har stigit ganska markant nu på vårkanten ;)).

Naturlig förklaring till detta är väl främst antalet ägare av bägge märkerna samt medelåldern på dessa.

Mvh
/ Peter
Håller med om utmärkt innehåll, men synd att detta forum är så risigt rent tekniskt. Hoppas på att det snart byts till standardforum!

beijnoff, Vi har talats vid via roadfly :) (Rickard)
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Kan också bara hålla med.
Framför allt responstiden och kunskaperna är imponerande här.

Har var lite aktiv i bl.a några jänkeforum och det går verkligen inte att jämföra i någon av ovanstående aspekter.

Med vänlig hälsning
Magnus Lindberg

Finns det andra bilar än BMW!?
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Jag kan oxå bara hålla med. Underbart forum! Man får svar direkt. Tack alla!

Alla tänker bara på sig. Ingen tänker på mig!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.