|
|
|
|---|---|
|
Var hittar jag nya Bmw- märken till baklucka o motorhuv att köpa? De blå-vita org.... | |
|
På BMW:s reservdelsavdelning... /Magnus Regn är verkligen inte roligt... |
|
|
Typ 130:- styck. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
skulle vilja säga skroten har själv hittat riktigt fina där och då kommer du undan med en tia styck.. fast det krävs ju lite tid och mycket tur!! Mollemeck |
|
| De emblem som BMW säljer nu är inte riktigt samma i logga och metall som orginal E30. Man ser det inte om man inte jämnför men jag köpte nya emblem i förra veckan och de är lättare och logytypen BMW skiljer sig lite. | |
|
oki, men det är i övrigt inte mycket orginal kvar av 325:an så det blir skitbra... tack.. |
|
|
Köpte ett till bakluckan häromdagen. 136kr. Kändes lite jobbigt att hosta upp. Det är ju faktiskt bara en plastbit med lite färg på. mvh |
|
|
Jag gav 121:- + moms för 2st emblem (fram+bak, likadana) till min E38 på BMW i Mölndal för någon vecka sedan. Stort lyft, väl värt pengarna. Mvh. /Kjell |
|
|
Lite märkligt att det är så stor prisskillnad på samma sak hos olika återförsäljare. Från början fick jag fel emblem (75mm) som kostade 126:-/st, bytade dessa till e30 70mm som då kostade några tior mer per styck. Kjell: om du gav 121+moms för 2 st så gjorde du ett klipp på redan löjligt dyra emblem. Emblemen till hjulnaven kostar 40:-/st vilket också är hutlöst med tanke på den kvantet som tillverkas. |
|
| Jag har några med guld i... Ser ruggiga ut tycker jag, så jag har dom i en låda i garaget! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.