|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Den blå som rullar i Sthlm redan då?? /RS2 |
|
| Tillhör BMW och är Interlagosblå, om vi talar om samma? Den i Teknikens Värld. | |
|
Nja, inte så säker. Kan ju vara importerad. Vet du regnr på BMWs? /RS2 |
|
|
Var ute o åkte med Klas och Daniel (ännu en vän med m5) som ävan han fick sin m5a idag.. Fy faan vilken underbar bil...VILL HA!!! När jag kom hem till Daniel idag så hade Klas redan kommit dit. 2 m5or på sammma garageuppfart..Mäktig syn! M-POWER! Nya bilder i Galleriet! Länk |
|
|
Länk Garageuppfarten!!!!!! M-POWER! Nya bilder i Galleriet! Länk |
|
|
Länk Och en ännu fetare garageuppfart då min var med på ett hörn :) M-POWER! Nya bilder i Galleriet! Länk |
|
| kan inte se bilderna "illegal referer" står det.... | |
|
Hur lång inkörningstid är det på M5orna? Kan tänka mig att man inte ska "köra skiten" hur bilen direkt när man hämtar ut den, eller? Mvh Per |
|
|
saxat från m5board.com: Run in instructions: - first 2000km, not over 5500rpm/170km/h - until 5000km, no max revs, no S5 or S6, no LC max 220 km/h |
|
|
k1mzo: Kan tänka mig att M5 har något liknande M3. Saxat från M3 instruktionsbok. "Under de första 200 milen: Kör med ofta växlande varvtal oc hastighet, men överskrid därvid inte följande varvtal rep. hastigheter: 5500 varv/min resp. 170 km/h Undvik fullgas. Efter inkörningskontrollen vid 200 mil kan du höja varvtalet resp. hastigheten stegvis." MVH / Jacob |
|
|
Såg att Pelle skrivit vad BMW rekommenderar för inkörning av M5. Inte helt oväntat M3 och M5 var identiska. MVH / Jacob |
|
|
...och 2000 km avverkade: Länk |
|
|
Gustav: Han verkar lyrisk om både bilen och SMGen vilket jag kan tänka mig, ska bli kul att läsa efter servicen:)) Glöm inte bort att posta länken då/Tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.