|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att byta upp mig lite... O polarn vill bli av med sin 325:a och undrade om jag ville köpa den.. Nej sa jag för jag har varit sugen på en 5 serie ett tag men har sedan funderat på denna bil o tänkte kolla vad man ska betala för den... Det jag minns ang utrustningen så var det inte mycket lull lull... Vevar till fönster o lucka 17" alu med skapliga däck inga vinterdäck Cd stereo Alpina tygmattor och vanliga gummi Obesiktad och avställd En rostfläck på bakluckan Ca 18000 mil Import Stått i garage sen slutet av juli 2004 Kan inte komma på något mer.. Men funderar att åka och kolla på den imorgon (fredag) o han sa att vi skulle diskutera ett pris. Men tänkte höra här först vad som anses vara ett vettigt pris... Varför välja något annat när man kan åka BMW!! | |
|
25-30.000:-?? "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Killen ska besikta den inom 2 veckor, kommer priset att ändra sig något då tror ni? Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
Jag tror inte att det spelar någon större roll på priset, men självklart är en nybesiktigad bil (UA) mycket mer lättsåld. Jag tror på ett slutpris på knappt 30kkr. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.