|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Carl Adam Andersén |
Köper en E28 idag och den måste lackas om om man vill ha någon cred för utseendet, ena sidan är helt solblekt och flagnad men karossen är snudd på rostfri. Iaf. Antingen har jag tänkt lacka den i brittish racing green med vita eller guldstripes på sidorna. Blir det guld vore Alpinas perfek men d är jävligt dyra. Denna lack är ingen metaliclack så den borde vara enklare att lacka, eller hur? Eller lacka den i Mauritsiuzblå... Vad tror ni? Ev tar jag en M535 som donator i utseende för nya E28an. |
Carl Adam Andersén |
Beige inredning vilken färg det än blir. |
| Mauritsiuzblå var en 325:a jag ägde och den färgen tröttnade man aldrig på..Riktigt snygg när det börjar skymma samt att bilen var putsad. | |
| Ska du nödvändigtvis ha någon av dom två färgerna, så tycker jag helt klart att du ska satsa på British Racin Green! | |
|
Håller med Micke80! Blå är en jävligt vanlig färg (iallafall där jag bor) och just British Racing Green tycker jag är oerhört vacker! Men.. den är väl ändå metallic?!?! Det trodde jag iallafall :) Grönt och guld passar säkerligen jävligt bra ihop! // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
| Mauritzius går fetbort! BRG är alltid rätt. | |
|
Helt klart att du ska ha brittish racing green! Har en kompis som har det på sin M535. Mycket fin färg på en E-28. |
|
Carl Adam Andersén |
Hm den är inte metallic på MG och Jaguar... Kanske är det på BMW? Skulle nog tycka den var snyggast utan metallic om den ska va BRG. |
|
Är british racing green den som finns på alpina e34??? isåfall är den grymt fiin... =) www.norssmotorsport.se |
|
|
Menar du BRG som M3 GT har så är den utan metallic. Blir nog riktigt snyggt tillsammans med beige inredning. /Rickard |
|
|
M-blå metallic ger ju en riktigt snygg och sober vagn med kromet runt rutorna. BRG ger ju en klart råare kärra, men då bör man nog lacka kromet svart. Svårt val...:-) Båda färgerna passar ju finfint till beige inredning. tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Avusblau! Snyggare och ovanligare än Mauritziusblau. BRG är mycket riktigt en solidlack. Blir nog snyggt! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
BRG är en mkt vacker färg samtidigt som den är brutal men den kan tyvärr se något ljus ut på vissa bilar men det händer ofta om det är mjuka runda former som det ofta är på jaguar mm så men e28 är rätt kantig så det ska nog inte vara några problem finns det olika nyanser ta den mörka |
|
|
estori blå givet!! Grymaste bmw lacken!! -= B e e m e r =- |
|
|
BRG utan att tveka... /Pelle |
|
|
Tja....Grön lack(helst metallic) passar väldigt bra på en bil med beige inredning...Blått tycker jag inte skulle vara en bra kombination i ditt fall. Mvh Janne. |
|
Reven |
Jag röstar för BRG, riktigt läcker färg! ___ Min röda pärla: Länk |
Carl Adam Andersén |
Det blir nog BRG , enklast att lacka själv :) |
| Självklart skall du ha Brittish Racing Green! | |
|
Är du på väg att sälja bilen? Antar att det är 520:n. " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Antar att det är denna...:-) Länk " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.