|
|
|
|---|---|
|
Tja... Nu har jag chip, rensad kat o 2,5" simons avg, öppet luftfilter o jääävligt schyssta kjolar! :) Hur många Hk. har jag lyckats skrapa ihop nu ungefär tror ni? Det är ju 170 original.. Tack på förhand... | |
|
Har du tur så har du 170hk... ___ //Ulf |
|
|
kanon, då har jag ju lika många kusar som en V70 men 500 kg lättare så det blir ju bara mos av volvon.... :) |
|
|
Dock inte lika många som i min...;-) ___ //Ulf |
|
|
Ger inte kjolarna iallafall minst 15 hästar ill? :D *OBS IRONI* // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
jo de skär genom luften så det känns som 20 hk... :) |
|
|
Har du avskärmat luftfiltret? Om inte så har du nog mindre än 170hk. Är det avskärmat så att det får kallluft så kanske det tillsammans med chipp och avgas ger ca 5-10hk. Eller ingenting alls. Finns bara ett sätt att få svar på. Bänka! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
såg att man ska avskärma luftfilter (sportfiltret alltså), men hur gör man?! har nyss köpt en E30 325ik, där det satt ett sånt...skulle gärna vilja veta hur man avskärmar filtret.... // Tobias |
|
svintoleffe |
Sätt ditt ett par plåtar, så inte luftfilret suger värme. man kan ju till exempekl bygga som en låda, till luft filret, så det har en öppen yta framåt, där det bara ska suga luft kall luft. Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Här kommer 10 till...Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.