|
|
|
|---|---|
|
hej. jag har varit och tittat på en 325:a från -88. lite rost i skärmkanterna, en liten skada på huven. utr: el-hissar,el-speglar,t-lucka checkkontroll eller vad det heter,sportstolar. imp -99, garanterat 15600 mil. den är oservad dvs kamrem,spännrulle,olja,stift och filter ska bytas. nu till frågan! vad ska man betala för den? begärt pris är 25000 kr. i övrigt så tycker jag att bilen var ganska fin. vad säger ni som har e30? låter priset rätt? tacksam för svar! mvh mange | |
fradric |
Priset låter väl ok, men tänk på att du måste kosta på den X antal tusenlappar för service och rostlagning. Det blir alltid dyrare än vad man räknat med, tro mig jag vet, vill inte ens tänka på hur många tusenlappar man förlorat genom alla bilar man haft... Lycka till!!!! |
-:BeeMWe:- |
ta bort 5 papp så... |
| Tycker att det låter lite väl dyrt för en importerad e30. | |
| tack! jag ska försöka pruta lite:) | |
|
Bara en fråga ang checkkontroll: Har inte alla E30 det? Eller var det extra utr? BMW rules! |
|
| Checkkontroll fanns _inte_ i alla E30, det ingick i någon form av utrustningspaket. | |
|
jag har nu varit och tittat på bilen. på tisdag blir det nog att jag hämtar den:)!!! min första bmw! den ska servas nu på tisdag, så det slapp jag. sen är det ju bara några små skönhets fel på den. motor,växellåda och allt annat är i mycke bra skick. royal blå metallic, jäkligt fin färg! |
|
|
Det är bara att grattulera... //Cosmos E28 Registret # 160 o/______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
| Grattulerar!! Fick du ner priset? | |
|
F-n va bra mange.....du får ta och hämta upp mig sen då:) B M W-POWER |
|
| jag fick inte ner priset. men jag får ju den servad så:) det blir nog bra, ska byta topplocksbultar till torx och justera ventilerna bara sen så är det bara att börja gasa. ja du jesse. jag lovar att jag kommer och hämtar upp dig när jag har hämtat den:)!!!! | |
|
Lypsylatex och Carl L: Checkontroll fanns/finns i alla e30 med M20 motorn, alltså de sex cylindriga. 0ch inte i någon med M10, M40 eller M42. |
|
|
det blir bra det mange:) kanske måste fixa den först eller?? B M W-POWER |
|
| ILiveToRide: Alltså ingick checkkontroll i samma utrustningspaket som de sexcylindriga motorerna ingick i. ;o) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.