|
|
|
|---|---|
zemren |
Tjenare.. Jag funderar på att snikkonvertera min 318 så ja får lite mer klös i vardagsbilen me så jag undrar.. Hur mycke vågar man ladda med original komp och original tänd? Räcker de med att bara ställa upp soppatrycket lr måste jag byta spridare för att överhuvudtaget våga ladda nått? Funkar de med original LMM om ja spänner åt den? ///zemrén |
| Nu får nån ta och ge ett bra svar! | |
|
Testa andvända sök funktionen, frågorna har varigt uppe 25k gånger ang diverse snik konverteringar. "blao is the name of the game!" |
|
| Jo jag har sökt en hel del faktiskt, men det är alltid lite svårt att veta vad man ska ha för saker. | |
|
Ta och börja berätta vad du hade tänkt dig för konvertering. Hur mycket effekt du vill ha, samt hur mycket tid du tänker lägga ned. "blao is the name of the game!" |
|
|
säg 10k trim så mkt effekt som det är möjligt, 150-200hk? |
|
|
Det är ingen omöjlighet. "blao is the name of the game!" |
|
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!varför skulle du inte våga ladda? en sån maskin kostar väl inge stora summor? om du nu skulle lyckas få sönder den:) |
|
| Menar du att jag ska våga ladda? vad vågar man med orginalinnehåll utan att kompsänka osv? tack för tipsen grabbar | |
| 0,5 är väll bara att börja ladda.. beror ju på hur dan fördelare du har om du kan backa tändning och med litte spridare och sånt från saab så kan du säkert komma upp i 0,8 då kör du säkert jämt om inte ifrån 325or... de är kul.. bara att börja bygga.. | |
|
jag har laddat 14 psi i en gammal k-jet . Få inn bränsle bara å backa tändingen. lite. |
|
| hur mkt bar motsvarar 14psi? | |
|
nästan 1 bar. går ju å använda sig av delortor ochså..men då blir det mer jobb!! |
|
| okej, det har jag inte hört förr. Delortor alltså, ska beställa lite böcker och läsa in lite kunskap så man vet lite mera. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.