|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag såg en nedcabbad z3a idag här i Linköping!!! Det har ju varit 14 grader varmt ute, helt otroligt!! Simon | |
| coolt | |
|
Polarn har en Merca slk han körde nercabbat när det var minus 15 då skulle ni se vad folk glodde.. M3 Snabbast i stan.. |
|
|
Tjena, gott att höra att det är fler som tar ut sin pärla idag. Jag fick abstinens när jag såg att termometern visade 9 plusgrader samtidigt som vägarna var hyfsat torra och fina så jag gick in på www.vv.se (Vägverket) och ställde på bilen. Jag körde dock inte nercabbat... roadZter |
|
Montoya |
fint väder det var det var flera st X5 ute idag på(väg40) mellan Borås och Gbg en blåste förbi bara och själv körde jag ungefär 140_150 km/h sen låg det en e30 325 svart och cruisade i 110 km/h varför hängde du inte på ? det var grymt att se bmw efter bmw susa förbi .. |
| Är det inte härligt när våren kommer.. Åkte nercabbat hela dagen igår lördag, det var mellan 18-20 grader!!! Mycket skönt. | |
| svin!! | |
|
HAHA!!! Kommer ihåg när vi fick Peugeot 206cab till min praktikplats här i stan... Vi åkte nercabbat i -25 i mekaroverall gissa om folk glodde på stan... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
swemho |
Robgus var bor du om du hade 20 grader ? Spanien eller ? |
|
Kan fylla i med en lite "halvgalen" nedcabbning. Var och köpte julgran i december förra året. Granen fick inte plats i bagaget(oväntat..not) så cabbade ned och lade den på passagerarsätet :) |
|
| Swemho: Nä jag bor i Belgien och vi hade en riktig värmebölja i förrgår men även nu har vi ca 15 grader dock inte sol... Våren kommer ju lite tidigare här men det är ovanligt varmt för tidpunkten.. men jag klagar inte:) | |
518i slow mobil |
Vill ha en cab..... Kanske ska cabba e28an? E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.