AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
602

Z3 nedcabbat idag!!!

Hej,

jag såg en nedcabbad z3a idag här i Linköping!!! Det har ju varit 14 grader varmt ute, helt otroligt!!

Simon
coolt
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Polarn har en Merca slk han körde nercabbat när det var minus 15 då skulle ni se vad folk glodde..

M3 Snabbast i stan..
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Tjena, gott att höra att det är fler som tar ut sin pärla idag. Jag fick abstinens när jag såg att termometern visade 9 plusgrader samtidigt som vägarna var hyfsat torra och fina så jag gick in på www.vv.se (Vägverket) och ställde på bilen. Jag körde dock inte nercabbat...

roadZter
Montoya
fint väder det var

det var flera st X5 ute idag på(väg40) mellan Borås och Gbg en blåste förbi bara och själv körde jag ungefär 140_150 km/h sen låg det en e30 325 svart och cruisade i 110 km/h varför hängde du inte på ? det var grymt att se bmw efter bmw susa förbi ..
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Är det inte härligt när våren kommer.. Åkte nercabbat hela dagen igår lördag, det var mellan 18-20 grader!!! Mycket skönt.
svin!!
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
HAHA!!!
Kommer ihåg när vi fick Peugeot 206cab till min praktikplats här i stan...
Vi åkte nercabbat i -25 i mekaroverall gissa om folk glodde på stan...

//Cosmos
E28 Registret # 160
o/_______\o
(Oo=00=oO)
[]=****=[]
swemho
Robgus var bor du om du hade 20 grader ?
Spanien eller ?
Ha
7
Hansa
Z3 -98 2.8
Kan fylla i med en lite "halvgalen" nedcabbning. Var och köpte julgran i december förra året. Granen fick inte plats i bagaget(oväntat..not) så cabbade ned och lade den på passagerarsätet :)

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Swemho: Nä jag bor i Belgien och vi hade en riktig värmebölja i förrgår men även nu har vi ca 15 grader dock inte sol... Våren kommer ju lite tidigare här men det är ovanligt varmt för tidpunkten.. men jag klagar inte:)
518i slow mobil
Vill ha en cab..... Kanske ska cabba e28an?

E28 är en bra hållbar bil!
Fartblind blyfot...
BMW e28 registret #154
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.