|
Sida 9 av 52
|
|
|---|---|
|
Avgassystemet bytte jag så fort jag fått hem bilen så jag har svårt att jämföra,inga stora skillnader i alla fall bakre stötfångaren kostade ca 6000 + lackering monteringen har jag gjort själv |
|
| mickegson, jag menade bakspoilern, sorry om jag var otydlig. | |
| Clubsport, det blir ganska dyrt med dina 17"+Nokia däck! c.22.000kr i värsta fall! Var det inte bättre att ta det via BMW som en komplett alu-sats? Du har ju bra rabatt i Solna. | |
|
Ok sorry bakspoilern kostade ca 2000:- + lackering ,limmas fast limm ingick inte ,bra passform lätt att montera. |
|
|
Andrè: Jag hamnar på 18000 med däcken. Paketprisfälgen gillar jag inte alls och jag vill ju inte ha runflat. Jag har mycket annat som jag håller på och beställa från Solna, känns även lite fel att utnyttja rabatten för mycket innan jag skrivit på nya bilen. Funderar på vingen och nedrebakspoilern. Keep Your Distance! |
|
|
Andrè: Jag ligger före dig, den sidan var det första jag kollade när jag såg stämpeln. Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport , tycker att man borde hitta samtliga BMW fälg programmet på deras hemsidan om det är nu så att det går att köpa dessa fälgar separat? Angående v-däck så ska jag kolla med min BMW ÅF om man kan få däck utan RunFlat. Vill inte heller ha det på mina vinterdäck. mickegson : trodde att bakspoilern kom färdiglackerat om man beställer den via BMW? |
|
| mickegson , är du nöjd med den Aktiva Styrningen? Har du kanske testat den E90 utan AS så att du kan jämföra dessa system? Du kanske såg i min tråd om AS att jag tvekade in i det sista om jag skulle välja det och bestämde mig i slutändan att inte ta med Aktiv Styrning med som tillval ( kostar trots allt 12900kr ) | |
|
Jag satsade på aktiv styrning, visst är det bra men inte helt nödvändigt. /S |
|
|
Andrè ,jag vågade inte beställa utan den aktiva styrningen ,den bil jag provkörde var utan aktivstyrning och jag tyckte den var ok men samtidigt hade jag hört så mycket positivt om den aktiva så jag bestämde mig för att beställa med,och jag måste säga att jag är helnöjd och skulle inte vilja vara utan . Jag tror att man kan beställa spoilern färdiglackad men den som fanns hemma hos min åf var olackerad så jag tog den som den var. Ser att ni pratar om däck ,jag kanske kan få offerera något då jag säljer Pirelli däck sommar som vinter. |
|
| Skicka gärna ett @ i så fall om du kan fixa något bra pris! | |
|
Andrè: Ronal får inte sälja BMW-fälgarna själva, då försvinner ju vitsen med att BMW säljer dom. Det lär inte gå, men gör ett försök o fråga. Keep Your Distance! |
|
|
Nu måste jag bara dela med mig av min glädje: Beställde igår en svart 325i Touring ! =) =) |
|
|
Svart är den överlägset bästa färgen på E90! Läckert! |
|
|
BeemA, GRATTIS. acey, personligen så tycker jag att både svart och silver metallic fäger är lite ute. Var och varannan bil är ju silver/svart. Visst är det snyggt men jag beställde Sparkling Grafit metallic bl.a av dessa skäl! |
|
|
Tackar Andrè! Personligen tycker jag att svart är snyggast... därav valet ;) |
|
| Fick inte välja svart för frun. :-) | |
| Andrè, Sparkling Graphite är den vanligaste E90 färgen! Titan är inte alls vanlig på E90. Däremot dräller det av dom på E46 o E60... | |
| Clubsport, kanske det, jag har dock inte haft någon bil i just den färgen=Sparkling Graphite, jag avsåg bilar i allmänhet och inte BMW i synnerhet när jag skrev mitt inlägg. Det dräller av svarta och silver bilar tycker jag. Inte av Sparkling Graphite metallic direkt. | |
|
Måste bara få kommentera Micke gsons bil, otroligt fin. Vad hade du gjort i bak på den? Ialla fall det va värt priset, fan så man blev sugen på en själv nu... =)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.