|
Sida 41 av 52
|
|
|---|---|
|
Japp :-) |
|
Njuren |
Hej Clubsport. Vet du om sportratten automatiskt får aluminuminlägg eller man kan få ratten helsvart som på denna bil? Dvs fast man har alu-lister i bilen? Länk Mvh Njuren BMW - i nöd och lust? |
|
Njuren M-lädersportratten är helsvart även om man har alulister. Åtminstonde är den det på min bil |
|
|
Jag köpte min 325 hos Autowåx..... Min har helsvart sportratt och det är nog det som är orginal så att säga. Sen får man beställa om man vill ha alu i ratten som extra. Livet är underbart när underlivet är bart |
|
|
Njuren: Jag har sportratten och min har aluinlägg och jag har alulister. Har för mig att M-ratten är svart. Jag har ju den första sportratten utan tumgreppen. Keep Your Distance! |
|
| Jag tror att lädersportratten har alu-inslag medens M-lädersportratten inte har det. M-ratten är mindre och mycket tjockare med tumgrepp (kanon skön tycker jag) | |
|
ryk 330xi: Det låter rimligt. Så M-ratten är mindre än den vanliga sportratten? Det har jag inte märkt än. Tumgreppen är grymt sköna på M-ratten. Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport Jag kan ha tagit mig vatten över huvudet när jag sa att den är mindre, på e46 var M-ratten klart mindre än sportratten men på E90 har jag bara kört med M-ratten så jag borde nog inte uttalat mig angående skillnaden på just denna. |
|
Njuren |
alltså finns det 3 olika rattar? Standard, sportratt, m-sportratt ? Dvs om man beställer dynamic+advantage så får man svart sportratt. är alulister en beställningsvara? BMW - i nöd och lust? |
|
Bökigt det här med väntan. Bilen skall hämtas på fredag (eller måndag om jag har otur, vilket jag säkert har). Man är som en liten pojk den 22 december :-) |
|
|
Njuren: Tre olika rattar finns det och som du säger så får du den vanliga sportratten med dynamic pkt. Man får lägga till 2000 för att få M-ratten. Alulister är en beställningsvara. Keep Your Distance! |
|
|
fakerlin: Har du hämtat bilen än? Blir ju en rätt tung helg om du får den först på måndag... Keep Your Distance! |
|
|
fakerlin: Nu börjar Vi faktiskt bli riktigt nyfikna. Underbar dag för x-driven................hoppas Du får Din bil under dagen Ha de gott // Martin |
|
|
JAJAMEN!! :-) Jag är så nöjd med x-driven, den får mig att framstå som Ari Vaataanen ;-) Fantastisk bil! |
|
|
Har min lilla dotter i knät, utförligare recension kommer inom kort... ;-) |
|
|
fakerlin: Ingen Britney på gång va..? Verkligen lyckat väder nu för x-drive! Keep Your Distance! |
|
|
Menar alltså inget barn i knät medans du kör som Brittan gjorde! Nu har det gått flera veckor utan nya problem med kärran..! Keep Your Distance! |
|
|
Grattis fakerlin ! ! Vi vill ha bilder och recension tack ;-) |
|
|
Tack! :-) Ja, jag skall ta mig ut någon dag och fota lite. Måste dock tvättas först ;-) |
|
Njuren |
Puh! Tog Mer än 2H att läsa igenom hela tråden. Får en negativ uppfattning om återförsäljarna/verkstäderna samt att jag nu undrar hur går era E90 nu? Flera problem? Kvarstående problem? BMW - i nöd och lust? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.