AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
253.415

Min 325i E90 dagbok.

Sida 31 av 52
BeemA:

Här har du en närbild!:
Länk

Keep Your Distance!
mattias h:
Tyvärr så är den importerad men den är totalt genomgången hos M-Bilar denna veckan och den är i kanonskick. Köper jag den så blir det ingen 330 efter den. Då får man väl gå på en 335 eller E90 M3.

Keep Your Distance!
Clubsport: Att den är importerad skulle jag inte bry mig mycket om eftersom den verkar vara i kanonskick.
Be
204
BeemA
G30 520dx M-Sport -18
Clubsport:
Tackar för bilden!
Ser vackert ut, får helt klart bli sådana efter att saltperioden är över..
mattias h:
Priset blir såpass lågt så det vore dumt att inte slå till.

Keep Your Distance!
BeemA:
Du gör klokt i att vänta in våren, dom blir väldigt skitiga fort och det är ingen lek att hålla dom rena...

Keep Your Distance!
Clubsport:
Är det denna?? Länk

________
Slippa-bli-blåst-guiden för dummies: Länk
Om det är den bilen så kan jag meddela att den låg ute ett bra tag på blocket.se innan den tydligen blev inbytt eller liknande. Priset var vid detta tillfälle avsevärt lägre, dock var bilen inte genomgången då vilket den tydligen är numera. Vill minnas att Johan (Autopower) här på forumet intresserade sig för bilen när den var till salu privat. Han har säkert ytterligare info om bilen om du skulle vara spekulant på den.
Tycker själv bilen känns "rätt", tyvärr saknar den 16:9 navi/tv men det går kanske att förbise om man får ett mkt bra pris.

________
Slippa-bli-blåst-guiden för dummies: Länk
Rolex:
Ja, det är den bilen. Den var inne på den grundlig koll på M-Bilar förra veckan. Jag är ju lovad en duktig rabatt på det priset och då kan det ju vara värt att slå till.

Keep Your Distance!
Jag ska kolla med M-Bilar exakt vad dom gjort på bilen.
Det enda som kan hindra är väl försäkringspremien då det är en import.

Keep Your Distance!
Till Er som har köpt E90/91 har det varit några problem att säga åt säljarna att Ni inte vill RFT utan vanliga däck?

Har det blivet någon pris skillnad i så fall på ett vanligt och ett RTF vid ett ev byte?

Har varit i kontkt med Solna och de verkar inte så pigga på ett byte....
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
starre : När jag skulle beställa så var de inte alls med på det ( M-bilar )

Köpte bilen på Novation i Uppsala och tog aldrig upp det med säljaren. Ville ha Bridgestone RFT däck och fick det med mina 162-or! ;-)
André:

SÅ du kör med RFT? är du nöjd om man läser lite på siten verkar det finns ett större antal missnöjda än de som är nöjda med RFT
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
starre: För tillfället så kör jag på Pirelli Winter Carving ( ej RFT ) dubbdäck.

På sommaren är vill jag dock ha RFT däck. Hade en demo bil under en helg i augusti som hade 18" 162-or med Bridgestone RFT däck. Funkade perfekt.
Det är så många som tycker olika saker. Jag vet vad jag vill ha. ;-)
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Lite godis från ESSEN:

Länk
André:

Nu fick jag ett pris på en icke RFT(16") bil merkostnaden är 1000:-/däck inklusive montering
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Så att BMW vill ha 4000kr mer för däck som ska vara billigare?!
starre:
16" blir lite klent...

Det skulle nog gå att ordna blev svaret när jag frågade, skulle inte bli nått pristillägg för mig.

Keep Your Distance!
Besökte Novation idag dom hade en fin M5 -00 inne, blev lite sugen men den hade gått 9000, lite för långt för min smak dessutom importerad.
Men ett riktigt trevligt pris.

Denna var det:
Länk

Keep Your Distance!
sa
76
saablar
118dM -15
enligt vägverkets hemsida så är bilen inte importerad

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.