|
Sida 28 av 52
|
|
|---|---|
|
Clubsport: Tack för det. Hur ser den vanliga M spaken ut? Angående lampglas på dina E46-or, fick du dessa utbytta på garanti? Blev det bra sedan? Ska avvakta några dagar och se om det blir värre alt samma tendenser. Blir så fallet så åker jag till M bilar för att reklamera saken! Nockenwelle: Blir nog inte så många. Ska lämna in bilen på en lackförsegling och det tar c.4-5 timmar. Men kanske senare ikväll! ;-) |
|
|
Nockenwelle: Om du menar M-spaken utan perforering så har jag bild på den. Har bild på den perforerade M-knoppen med. Keep Your Distance! |
|
|
Andrè: Det var ett så vanligt förekommande problem på E46 så jag brydde mig aldrig om att reklamera det. Sen så har jag ju inte bilarna mer än max 1.5 år så jag lät det bero... Du ska helt klart reklamera det, så där ska du inte ha det. Och ingen av dom E90 jag kört såpass länge att jag kunnat se om dom haft det problemet hade imma i lyktglaset. Det kan ta lite tid innan du får hjälp på M-Bilar, så se till att inte ha nått annat inbokat ;o)... Keep Your Distance! |
|
|
Nockenwelle: Bild kommer om en timma ungefär! Keep Your Distance! |
|
| Clubsport, är enda skillnaden perforeringen av lädret? | |
| Clubsport, ska ta en bild på det och @ till dig så får du se om det är normlat eller om det är jag som är petig. Kommer i så fall ikväll. | |
|
Hej på Er. Grattis André!!! Vår ena bil komm till ÅF kl 16.10 i torsdags. Dessutom den bil som var tivverkad V.46 och inte den som var tillverkad V.45 helkonstigt. I vilket fall. DEN VAR BARA SÅ SNYGG. Skall få den levererad på Tisdag morgon. Kollade in den när den stod inne på verkstaden....snart snart snart så får man hämta ut... |
|
|
Nockenwelle: Nej, jag har för mig att den perforerade är kantigare i sin profil. Det visade sig jäkligt svårt att ta kort på min växelsspaksknopp, det speglar sig, får ta kort i kväll istället. Keep Your Distance! |
|
|
Andrè: Gör så, ska på hockey ikväll men kollar när jag kommer hem vid 23-tiden. Blir det mer fukt när du tvättat bilen så ska du absolut åtgärda det. Keep Your Distance! |
|
|
Nockenwelle: Här har du en bild på den perforerade variante och den är mycket riktigt annorlunda mot den vanliga M-knoppen. Länk Keep Your Distance! |
|
|
Nockenwelle: 2 bilder på min M-knopp, dålig kvalite men jag kör ändå..: Länk Länk Keep Your Distance! |
|
| Clubsport: Snyggt med dom nya baklysena E46 ser gammal och tråkig ut i jmf. Har också den korta knoppen skulle vilja byta till den längre varianten som var i E 39:an. | |
|
Clubsport, ok, tack för bilderna. Kan bara konstantera att den vanliga M-knoppen inte är någon vacker syn.:-) Har kört någon timme idag och man vänjer sig snabbt! Vilken bil! :-) Lådan känns helt underbar. Uppskattar kassaskåpskänslan. Nu står den hos TefCar - dags för lackförsegling. Hämtar den sent ikväll. Imorgon blir det att testköra lite mer. |
|
|
Clubsport Är det andra glödlampor till Black Line? madseja Länk |
|
| Clubsport, den knoppen du hade var ju tveklöst snyggare än den med perforerat läder, är den lika kort också? | |
| Clubsport : kolla ditt @ | |
|
madseja: Det är det, det är gula glödlampor. Dom satt i dom nya shadowlinebaklysena. Original så är det vanliga "vita" glödlampor. Keep Your Distance! |
|
|
Nockenwelle: Tror faktiskt min är lite kortare. Keep Your Distance! |
|
|
Andrè: Kollade mailen och det där ska du absolut få åtgärdat. Hade inte sådär mycket imma på nån av E46:orna. Fläcken ser väldigt märklig ut! Det där ska du självklart också få åtgärdat. Keep Your Distance! |
|
|
Kraftig bensindoft vid kallstart, när man exempelvis backat ut för att stänga garageporten. Tycker att bensindoften är ovanligt kraftig och undrar om andra har noterat nåt liknande på E90 325? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.