|
Sida 15 av 52
|
|
|---|---|
|
Svårt att avgöra på dessa bilder tycker jag. Men du har säkert rätt. |
|
| Clubsport, så, nu har jag @ 4st olika test till Din hotmail adress. | |
|
Andrè: Tackar, jobbar på att öppna dom också... Keep Your Distance! |
|
|
Tycker också att det är svårt att se på dom bilderna. Keep Your Distance! |
|
|
Det syns mer i verkligheten. Eftersom det är så svänbgda ytor visas det inte lika tydligt som exempelvis en dörr. ( Gissar jag ) |
|
| Har precis sett nya 130, M-Bilar har precis fått sin. Grymt snygg. M-paketet ser klart bäst ut på ettan. Bilder kommer upp snart! | |
|
Menar ni allvar? Får ett RFT däck inte lagas (pluggas) vid punktering? En punktering innebär då alltså att man får hosta upp stålar (några tusen) för ett nytt däck... Låter helt absurt, får höra med ÅF om jag kan skippa RFT till den nya bilen.. I så fall är det kompressor kit som gäller om man har vanliga däck. Nån som vet vad ett sånt går lös på? |
|
| Det blir Michelin Maxi Ice North. 7515 monterat. 700 billigare än förra veckan! | |
| Clubsport, i stan? | |
|
BeemA Kompressorkit från ESS kostar ca 45-50 000:- beroende på hur kronan utvecklas mot dollarn. Rättare sagt det var priset för att få in kompressor i e46 330 och 328 så om det blir några prisförändringar till E91 kan jag inte uttala mig om. Det blir skillnad kan jag i alla fall lova |
|
|
ryk 330xi: Jag tror att vi har ett litet missförstånd, jag syftade på kompressorkit för att laga punktering inte kompressorkonvertering av motorn. =) Eller är jag helt ute och cyklar ? |
|
|
BeemA Sorry, jag som missuppfatta helt och hållet. Läste i en annan tråd om någon som var sugen på ess i sin e91 så jag läste inte rikigt i min iver ;-) Det är ju en viss skillnad på kompressorkittet för punktering och ess kompressorkit :-) Tyvärr vet jag inte vad det du syftar på kostar. |
|
|
ryk 330xi: ehehehe !!! |
|
|
Andrè: Ja, M-Bilar i Västerås. M-sportpaketet blir helrätt på den bilen. Undrar om den var Lemansblå... Snygga fälgar och dom perforerade grejerna som ratt, växelspak och handbromshandtag, ser helläckert ut. Keep Your Distance! |
|
|
BeemA: BMW rekomenderar att man byter ut däcket vid punktering. Dom flesta däckhandlare säger att det inte går eller att dom inte får laga runflat. Beror väl på hur punkteringen ser ut antar jag. Just det att BMW rekomenderar att man inte lagar däcket gör ju att man undrar vad som händer om man gör det och orsakar en skada/olycka. Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: Ditt resonnemang är helt klart intressant, hur har du gjort? Kör du med "vanliga" däck och har med dig lagningskit eller kör du med RFT och hoppas att punkteringar förblir sällsynta? |
|
|
BeemA: Sommardäcken är runflat. Och jag hoppas slippa punktering. Får jag det så kommer jag inte gå emot BMWs rekomendationer. Vinterdäcken blir icke runflat. Jag kommer att köpa Mobility System med kompressor och lagningsvätska. Alt, ha med mig ett sommardäck på långresor. Keep Your Distance! |
|
|
Köpte loss mina shadowline baklysen idag. Blev riktigt snyggt och dom var väldigt lätta att montera. Keep Your Distance! |
|
|
Bilder på 130i:n Länk Länk Länk Länk Länk Keep Your Distance! |
|
|
Bilder på Shadowlinebaklysena: Länk Länk Måste justera in dom lite mer... Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.