|
|
|
|---|---|
|
Har lagt upp lite prylar ja skulle vilja styla min M3a med, kika o säg va ni tycker ;) Länk Räknat att det kommer kosta omkring 10.000kr för allt. | |
|
Blir nog fint, men skippa ögonlocken och bakvingen. Min M3 Länk |
|
|
Det ser rent bedrövligt ut! Skippa det och satsa på att vara lite unik med en originalbil istället, som dessutom kommer att behålla sin heder och sitt värde! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Ögonlocken vill ja ha, men bakvingen ska ja inte ha... Orginal e snyggt men lite styling skadar inte Kalle :P |
|
|
Macke, Nej det håller jag med om, men lagom är bäst ;) En M3 är ju redan stylad från fabrik, och därför är jag helt emot modifikation. Min bil kom från fabrik med markfrigång som en Volvo Valp (nästan) och 15" Plåtfälg med navkapslar. Därför har jag stylat den med en rimlig sänkning och 17" kryssekerfälgar. Det räcker bra, tycker jag :D Lycka till! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Smacka upp era bilar på Street-Scene vet ja :P Nystartad bilsida för bilintresserade folk, där man kan ha eget fotoalbum mm. www.street-scene.se Shhhit väder idag :( |
|
| det blir nog snyggt. men vingen och ögonlocken skulle ja ha valt bort. | |
| carlen du ha samma fälgar som ja, aldrig sett nån som ha dessa innan. vad kosta dom nya vet du? eller finns dom inte längre? | |
| lite sugen på andra fälgar, finns snyggare men dom kosta ju en massa oxå | |
|
Vingen skulle du tydligen inte ha (bra!). Jag tycker absolut att du ska välja bort ögonlocken. Det ser så otroligt påklistrat och billigt ut. Sedan tycker jag inte att du ska lacka kromringarna runt njurarna. Hela BMW-identiteten försvinner ju då! |
|
|
Vingen och DTM-utblåset gör sej inte.... ;) "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
fan du behöver inte göra mer den är snygg som den är folk kommer bara se röven på den i alla fall eller frånten tätt bakom sig |
|
|
gasto: Dom Breyton fälgarna är från 1995-96 och finns nog ej längre, jag har just sålt dom och köpt BBS RK II. Min M3 Länk |
|
|
Någon som vet vad de är för splits till fronten.. bilden längst ner ? tror jag är lite sugen på dom! mitt bygge www.whipstoffe.tk Mer biler kommer snart kameran är på semester! |
|
|
Passa på o regga er på Street-Scene me ;) Växande bilsida! |
|
|
Bytt Breyton mott RK II??? Du skämtar? Vad tänkte du på?? "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Fan va snyggt det blir! Var inte rädd för att sticka ut, jag tycker du ska behålla både vinge och ögonlock! ....Original - går det att bli mer "en i mängden"? |
|
|
M5-Power: Känns som att dom suttit på tillräckligt länge nu, dom har varit på bilen sen -96. Min M3 Länk |
|
|
Okej så pass. Har du bilder på nya fälgarna monterade? "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Inga bilder än, men det kommer. Min M3 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.