|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja få tips på bra billackerare i 08trakten o nåra län runt omkring... Har lite risig lack på vissa ställen, skulle vilja lacka om den från diasvart till cosmossvart. Vad får man bet. för en hel bil om man lämnar in den som den står? | |
| ja får ge 8000:- med färg och jobb......då har ja plockat bort allt alla lister och kjolar mm MVH Micke | |
|
Jag har min på lack nu, och det kommer att kosta ca 14000kr. Och jag har plockat bort allt själv så 8000kr låter som ett kompis pris. Min M3 Länk |
|
|
Frågan e ju hur resultatet blir.... Min nuvarande lack är har stenskott på huven, grillen har 4små rostfläckar. Sidoplåtarnen på vänster sida har en repa som e synlig. Sen e lacken allmänt dassig runt om, finns märken vid tanklocket, lackskador på bakkjolen mm... Så de skulle va nice o lacka om den riktigt kolsvart till sommaren, tycker inte om diamantsvarta... Någon som har Cosmosvarta m3an? E den riktigt svart eller finns de svartare färg? Jag såg en Saab 9-5 för nån vecka som hade den finaste lack ja sett, den va riktigt svart o riktigt välpolerad....Damn thats nice |
|
| han lackar svart inte vitt alltså men han är lackerar åt volvo så å han är runt 45 så han har några år på naken som lackerar så de blir säkert bra...har sett felera bilar som han har lackat och dom har de inte varit nå fel på.......men sen så va de inte så mycket att göra i slipnings väg MVH Micke | |
| Görs de i en lackbox me utsug o allt sånt som proffsen gör? Eller står han hemma i sitt garage ;) | |
| nej de är inge garage lack de gör han på jobbet hhehe | |
|
Har visas min skurhink :) Länk Vill ha svart M3a inte mörkgrå ;) |
|
|
är du nöjd med din m3 då ? inga besvikelser sen du köpte den |
|
|
Bilen e ju från -94 så lite smått finns väl att fixa. Skulle vilja byta kamkedjespännaren, tror den e lite slö. Har aldrig ägt en roligare bil än denna, så mkt körglädje... Min M3 Länk |
|
|
ja ska byta min kedjespännare också de för den låter som den är på slut svängen nu hehe ska ta en från en 3,2 dom ska va bättre sa dom på bmw när ja va där |
|
|
Ok, vet du om man klarar de själv? Fan ja måste nog köpa min en mek handbok till m3an :P Min M3 Länk |
|
| de ska gå på typ 5 min inge svårt alls sa dom så de är nog inga problem | |
|
Antar att man få slita bort ventilkåpan o byta den där? Eller sitter den mer på sidan... Min M3 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.