|
|
|
|---|---|
|
Tänkte på en som är nedlackad samt att man har lackat de svarta listerna och dörrhantagen(i bilens färg). Nyfiken på hur det kan se ut, snyggt/risigt. __ BMW - When you need power and comfort. | |
|
min förra var vit-helvit! Med vita blinkers fram+sidor, svarta rutor å bakljus såg det mycket bra ut! |
|
|
Du har inga bilder på den?? __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
Jag tycker det ser hemskt ut: Länk |
|
| Beror lite grann på vilken färg och fälgar men har om det passar anser jag. Personligen blir dock oftast resultatet risigt i mitt tycke men det finns bilar som är undantaget som bekräftar regeln och är riktigt läckra med allt lackat. | |
|
Limpur: På en mörk bil blir det mycket snyggt...Min diamantsvarta har lackade lister/handtag runt om...Ser "cleant" ut... |
|
|
Var kul och se, fast den vita bilen på bilden var inte vacker. Kanske är som du säger dawwe, att det passar på en mörk bil. __ BMW - When you need power and comfort. |
|
| Såg en gång en i guldmet. ALLT var lackat. Taklister, rutlister, torkare, ALLT ! Vedervärdigt!!!! | |
| Miami Vice? | |
|
Man ska definitivt inte lacka listerna på en BMW, och verkligen inte på en E34. Jag ska just till å lacka min, fast då längst ned på kofångarna samt ett par M5 kjolar jag köpt. Gå i på powerbörsen å sök på enbart E34 karossen, där finns det en fin grå -95 e34. Lacka så istället, det blir mycket renare och inte lika raggigt. Men observera att det inte alls blir lika bra om du inte har M5 kjolarna. Tänk också på att det är listerna på kofångare och dörrar folk brukar vara i med bilar å annat, då är det bättre om det bara är svart plast än att du får en lackskada. Drifting - Living Life Sideways |
|
| Jag har det på min, tycker den ser betydligt nyare och cleanare ut med lackade lister och handtag..... | |
|
BMWbyME:Då har du INTE sett min Diamantsvarta E34 med lackade lister o handtag,riktigt snyggt o cleant... Tycker dock personligen att det INTE blir lika snyggt med lackade lister/handtag på en ljus bil,ska man lacka bör man ha en mörk färg...min personliga uppfattning.Har dess värre ingen bra bild på min bil... |
|
|
Dawwe: Jag tror dej, det är nog bland det snyggaste man kan ha. Men det ska vara som du säger, svart eller mörkblått. annars ser det gräsligt ut, BMW:n tappar sin stil... ser nästan ut som ett desperat försök att styla en Volvo 740. Drifting - Living Life Sideways |
|
|
Dawwe: Bilder!!! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| Tack för den :) | |
|
Är det ingen som kan slänga upp en bild på en hellackad mörk bil?? Så man får se, gillade inte den vita men min egen bil ärr dunkelblaumetallic så det skulle ju isåfall göra bra sig på den. __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
Inte hellackad, men lackade stötfångarlister, Länk Länk Osynligt för icke initierade, på en Svart. Mvh Stephan |
|
| jag har en svart som är hel lackad ,, | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.